Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du vinner 5 millioner i Lotto

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-12, 11:30   #161
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jøye meg - ingen som hadde vurdert å gi noe til veldedighet? Jeg tror jeg har lest hele tråden, men såvidt jeg kan se er det ingen som har dette som punkt på listen for hva man kan/skal bruke 5 millioner kroner på.
Jeg må innrømme at jeg hadde hatt rimelig bismak om jeg skulle ha brukt 5 millioner kroner kun på familie/de nærmeste, selv om det hadde slettet gjeld og gitt en mulighet for redusert stilling i uoverskuelig fremtid. Nei, 5 millioner er kanskje ikke nok for den eneboligen i det strøket i den byen du bor, men det hjelper faen så langt på vei med tanke på gjeldsgrad.
Det blir kanskje litt surmaget, dette. Men jeg må innrømme at jeg er mildt sjokkert over hvor nærsynte de fleste synes å være, selv i en 'what if'-tråd.

:surkjærring:

Jeg tolket hovedspørsmålet som at man først og fremst skulle svare hva den første gledeshandlingen ville vært, som er et av spørsmålene, ikke nødvendigvis hvordan man ville disponere absolutt alle pengene. Nå har jeg enda ikke svart hva min første gledeshandling ville vært, men jeg tenker uansett at hvis jeg nå hadde brukt alle 5 mill på meg og min familie/slekt, så ville nok ganske mange av mine valg føre til en generelt bedre økonomi i hverdagen. Dermed gir også det bedre mulighet for å gi mer til veldeige formål i hverdagen, feks via faste trekk til utvalgte organisasjoner og slikt. Det må da være minst like bra som et litt større engangsbeløp, eller?

Når det er sagt, så er jeg allerede fast giver til 3 organisasjoner, og gir i tillegg ekstrabeløp i alle fall om julen og noen ganger ved andre anledninger også. Jeg ville helt garantert ha økt disse faste beløpene som jeg likevel overfører. Så selv om jeg nok ville brukt noen av pengene på å ta med meg mannen min på 6 måneders tur rundt om i verden, synes jeg at jeg har "mitt på det tørre" når det gjelder veldedighet uten at jeg i utgangspunktet hadde tenkt å nevne det i denne tråden.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 11:38   #162
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jøye meg - ingen som hadde vurdert å gi noe til veldedighet? Jeg tror jeg har lest hele tråden, men såvidt jeg kan se er det ingen som har dette som punkt på listen for hva man kan/skal bruke 5 millioner kroner på.
Jeg må innrømme at jeg hadde hatt rimelig bismak om jeg skulle ha brukt 5 millioner kroner kun på familie/de nærmeste, selv om det hadde slettet gjeld og gitt en mulighet for redusert stilling i uoverskuelig fremtid. Nei, 5 millioner er kanskje ikke nok for den eneboligen i det strøket i den byen du bor, men det hjelper faen så langt på vei med tanke på gjeldsgrad.
Det blir kanskje litt surmaget, dette. Men jeg må innrømme at jeg er mildt sjokkert over hvor nærsynte de fleste synes å være, selv i en 'what if'-tråd.

:surkjærring:

Faktisk ikke.

Jeg er litt forbanna for tiden for alt vi må kjempe for og hadde uten dårlig samvittighet satt av 2 mill slik at jeg visste at sønnen min hadde et trygt sted å bo i fremtiden.
Ved å betale ned lån hadde vi fått frigjort penger i mnd slik at vi kunne kjøpt oss hjelp. Med både det ene og det andre, og gjort fremtiden hans mye mer lys.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 11:40   #163
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg tolket hovedspørsmålet som at man først og fremst skulle svare hva den første gledeshandlingen ville vært, som er et av spørsmålene, ikke nødvendigvis hvordan man ville disponere absolutt alle pengene. Nå har jeg enda ikke svart hva min første gledeshandling ville vært, men jeg tenker uansett at hvis jeg nå hadde brukt alle 5 mill på meg og min familie/slekt, så ville nok ganske mange av mine valg føre til en generelt bedre økonomi i hverdagen. Dermed gir også det bedre mulighet for å gi mer til veldeige formål i hverdagen, feks via faste trekk til utvalgte organisasjoner og slikt. Det må da være minst like bra som et litt større engangsbeløp, eller?

Jepp, det tenker jeg og. Vi er faste givere til flere organisasjoner, og hvis vi hadde brukt pengene til nedbetaling av gjeld og oppussing av hus som vi uansett hadde måttet spare penger til, ville vi fått romsligere økonomi i hverdagen og kunne økt summene vi gir eller hatt frihet til å gi til enkeltprosjekter.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 13:18   #164
forelder1
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 7
forelder1 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Kjøpe et stort hus og bil

forelder1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 16:27   #165
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Jeg hadde betalt ned halve gjelda vår, og investert i eiendom. Det hadde gitt oss svært romslig hverdagsøkonomi.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 19:10   #166
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.484
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Sorry at jeg bryter inn i veldedighetsdiskusjonen. Men jeg har altså skaffet meg tippekort og kjøpt en femukers lottokupong idag. Med Joker.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 19:12   #167
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Lykke til -ea-
Vurderer å gjøre det samme selv, etter denne tråden. Hadde vært kjekt med noen lottokroner.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 19:16   #168
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.484
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Tenkte på det, da jeg vandret vekk fra Narvesen.
"Se hva dere fikk meg til å gjøre!"

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 21:07   #169
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Jeg hadde nok dradd rett på shopping på kjøpesenteret her, ellers hadde jeg betalt gjeld, bygd på huset, gitt bort litt, satt inn penger på guttas konto, tatt ungene med til USA og disney world og tur på safari eller antarktis, og kjøpt med en stol fra Kartell. Og der var de borte......

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 21:41   #170
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Tja, å betale ned lån og annet kjedelig i samme gate er jo en selvfølge.
Høyt opp på lista over ufornuftige ting er å oppgradere stereoanlegget. Kraftig.
Canon EOS 5D mkIII og optikk i samme klassen til fruen, finne et småbruk og bestille enn 7-8 bra bilcrossbiler for å ha klare til neste sesong.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 21:52   #171
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Da hadde jeg kjøpt meg en fin tomt, bygd ett hus med stor gang og kjøkken, en til bil, en familieferie, ett beløp til barna, noe til mine søsken, tja...så hadde jeg vel sløst endel.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 08:09   #172
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.992
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Jeg synes det er stor forskjell på å slutte i jobben og å gå ned i redusert stilling. Jeg liker jobben min, men jeg liker enda mer å få tid til meg og ungene mine. Med redusert stilling så ville det ikke være like stressende å rekke fotballkamper og egen trening og samtidig ha tid til sløvetid i sofaen. Og så kunne jeg tatt ut ferie i alle ferier OG ha råd til å reiser bort hvis vi har lyst til det. Det hadde vært skikkelig hverdagsluksus.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:13   #173
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Ja, tenk å kunne reise bort i ALLE skoleferier. *drømme*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:20   #174
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.854
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Jeg tipper hver lørdag men vinner ingenting for det. Tipper kun 40,- da men vinner nok ikke mer om jeg hadde tippet for flere hundre i uka heller.

Om jeg hadde vunnet så hadde jeg betalt gjeld og bestilt tur til USA for juleferien på flekken. Orlando/Florida. Mulig et cruise også. Kanskje jeg hadde bedt med hele slekta - kanskje.

Og bestilt en langhelg i London med familien.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:21   #175
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg hadde betalt ned studielånet, men latt huslånet være.

But why? Det lønner seg vel ikke på noen som helst måte?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:26   #176
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.571
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det ville også gitt meg muligheten til å hjelpe mine barn økonomisk i framtida, slik at de ikke vil oppleve å stå så på bar bakke som jeg gjør etter å ha fått barn etc.

Akkurat dette er noe av det viktigste for meg, for jeg innser at det allerede nå er kjempetøft å skulle etablere seg uten å ha foreldre som kan hjelpe til, og da blir det neppe noe lettere når våre barn skal gjøre det om tjue år.

Jeg tror faktisk jeg måtte vunnet en god del mer enn 5 mil. før veldedighet ble prioritert, det er jo egentlig veldig lite penger, samtidig som det hadde snudd opp ned på livet mitt. Jeg hadde tatt førerkort, og så hadde jeg kjøpt meg en passe stor leilighet for sønnen min og meg.

At noen ville sluttet i jobben synes jeg er veldig sært. Aldri, aldri, aldri om jeg skal stå frivillig utenfor arbeidsmarkedet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:33   #177
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


At noen ville sluttet i jobben synes jeg er veldig sært. Aldri, aldri, aldri om jeg skal stå frivillig utenfor arbeidsmarkedet.


Å slutte i jobben for 5 millioner er jo kanskje ikke så lurt, da det ikke er en hinsides stor sum, akkurat. Men jeg skjønner det jo mer når man vinner absurde beløper, slik at man aldri mer trenger å jobbe for pengene. Noen jobber jo selvsagt fordi de elsker jobben sin, mens andre jobber for lønna. Det vil jo ikke akkurat straffe seg økonomisk for sistnevnte å stå utenfor et arbeidsmarked om de har 50 millioner på bok. Må se an situasjonen, tenker jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:39   #178
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Jeg tror ikke jeg hadde sluttet å jobbe helt om jeg vant hinsides mye penger. Men jeg er helt sikker på at jeg hadde sagt opp jobben jeg har nå. Jeg tror jeg ville valgt å melde meg som lærervikar slik at jeg kunne valgt litt selv når jeg ville jobbe, og i tillegg være garantert fri i skoleferier.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:42   #179
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Ja, det er jo ikke mange jobber der man kan ta seg fri i alle skoleferier. Noen kan vel ta seg ulønnet fri, kanskje.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:50   #180
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.992
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, det er jo ikke mange jobber der man kan ta seg fri i alle skoleferier. Noen kan vel ta seg ulønnet fri, kanskje.

Man kan jo bli lærer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no