Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kan man få for mange prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-13, 10:00   #1
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan man få for mange prikker?



Jau, kan man får for mange prikker i en gitt tidsperiode?

Jeg fikk en prikk igår som er grå. Altså hverken grønn eller rød, men sånn grå. De gangene det har skjedd før har det vært pga nytt medlem, men dette medlemet har vært medlem i 5år eller noe sånnt og har masser av grønne prikker under bildet sitt.

Er det noe jeg har gått glipp av?

Ingen KRISE altså. Ble bare nysgjerrig når jeg så den var grå.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 10:02   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man få for mange prikker?

Da har du fått prikk fra en person som ikke har opparbeidet seg nok rykte selv enda.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 10:02   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man få for mange prikker?

Får man ikke grå prikker av de som har veldig få innlegg eller er helt nye eller noe sånt?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 10:02   #4
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man få for mange prikker?

Hvilket underformum ligger innlegget du fikk prikk for? For i skravleforumet, tror jeg i hvert fall, teller ikke prikkene poeng. Kanskje det er flere også?

Kjøpe/selge sidene?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 10:09   #5
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Kan man få for mange prikker?

Jeg ser at jeg har delt ut noen grå prikker, var ikke klar over at jeg måtte ha et godt rykte først.....

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 10:15   #6
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man få for mange prikker?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Hvilket underformum ligger innlegget du fikk prikk for? For i skravleforumet, tror jeg i hvert fall, teller ikke prikkene poeng. Kanskje det er flere også?

Kjøpe/selge sidene?

Ja kjøpt og salg siden.

Så det er ikkje gjeldene prikker derifra altså.
Da skjønner eg

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 11:27   #7
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man få for mange prikker?

Opprinnelig lagt inn av halaisa, her.

Jeg ser at jeg har delt ut noen grå prikker, var ikke klar over at jeg måtte ha et godt rykte først.....

Du kan godt dele ut grå prikker, de teller ikke negativt.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 11:49   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man få for mange prikker?

Grå prikker er prikker uten poeng. Enten fra brukere som ikke selv har nok poeng til å gi poeng, eller fra underfora der prikkene ikke teller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no