Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-14, 13:45   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Jeg har et kort som må "bippes" for å komme meg inn i blokka mi, og skulle gjerne festet det til nøkkelknippet, helst uten jojo-snor, nøkkelknippet er stort nok i seg selv. Men hvor får jeg kjøpt bare én holder? Alle steder finner jeg minimum 10-pack.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 13:53   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Jeg kan hive en i en konvolutt og sende til deg hvis du vil, jeg har flere som slenger rundt. Aner ikke hvor de er kjøpt, får dem på jobb. Regner med de kommer i store pakker.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 15:10   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Åh, så snillt av deg! Send meg en pm med kontonummer, så betaler jeg deg for porto med det samme.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 15:18   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Hehe, nei, du skal slippe å overføre en tier, eller hva det blir. Bare send adressa di du, jeg har liggende en bunke med ferdigfrankerte smart-konvolutter, som aldri ble brukt til julekort.

Det er en sånn som dette vi snakker om ja?

Denne har snor, men har hull så den kan festes med vanlig nøkkelring også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 15:23   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hehe, nei, du skal slippe å overføre en tier, eller hva det blir. Bare send adressa di du, jeg har liggende en bunke med ferdigfrankerte smart-konvolutter, som aldri ble brukt til julekort.

Det er en sånn som dette vi snakker om ja?

Denne har snor, men har hull så den kan festes med vanlig nøkkelring også.

Ja, den er helt super! Tusen takk!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 15:29   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.319
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Får jeg lov å snike meg til et lignende spørsmål i tråden din?....

Jeg skal også ha adgangskortholder, men min skal kunne skyves delvis ut til siden. Jeg har magnetstripe bak på kortet som må dras gjennom for å låse opp. Jeg er så lei av å ta kortet ut av holderen for å gjøre det (og jeg må ha noe rundt det for å beskytte det). Har sett folk som har, men de vet ikke hvor de har fått de, eller har fått de fra firmaet e.l. Det er vel en fjær eller noe som gjør at den skyves tilbake.

Noen?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 15:39   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Nei, slike har jeg ikke.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 16:43   #8
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.319
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Men kanskje noen andre vet hvor en får slike?....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 17:31   #9
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Får jeg lov å snike meg til et lignende spørsmål i tråden din?....

Jeg skal også ha adgangskortholder, men min skal kunne skyves delvis ut til siden. Jeg har magnetstripe bak på kortet som må dras gjennom for å låse opp. Jeg er så lei av å ta kortet ut av holderen for å gjøre det (og jeg må ha noe rundt det for å beskytte det). Har sett folk som har, men de vet ikke hvor de har fått de, eller har fått de fra firmaet e.l. Det er vel en fjær eller noe som gjør at den skyves tilbake.

Noen?

Jeg har en slik som jeg har fått på jobb - det står CardCase bakpå, googlet og kom til dette; http://www.cardcase.se/

Det ser ut som en slik, men jeg vet ikke om jobben min får de derfra....

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 17:47   #10
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.319
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt ÉN holder til adgangskort?

Flott. Der skal jeg kjøpe fra!

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no