Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Betroelser og sånn

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-07, 09:15   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betroelser og sånn

Hvis jeg hadde behov for å fortelle noe litt personlig, og jeg ville gjerne fortalt det til alle brukerne, så aner jeg ikke hvor jeg skulle gjort av tråden.

Hvis jeg for eksempel skulle informert alle om at noe har skjedd med familien min, vi venter barn, jeg har blitt singel, You name it, så føles det litt underlig å poste det under 'Generell diskusjon' (eller hva det heter).

Det er ikke alle som har tilgang til medlemssalongen, men de kan jo ha behov for å lufte litt personlige ting likevel. Og noen ganger kanskje man vil opplyse alle om det man vil si.
Bør det ikke da være et underforum som på en måte er til for dette?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no