Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-18, 13:45   #41
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hva er fransk åpning? Siden vi skal handle kjøleskap snart prøver jeg å orientere meg litt.

French door heter det vel. Fryseskuffer i hele bredden nederst, og dobbel dør over:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 13:47   #42
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

French door heter det vel. Fryseskuffer i hele bredden nederst, og dobbel dør over:

Nå ble jeg litt heit, altså.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 14:19   #43
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Jeg så også på sånn kjøleskap med franske dører, men jeg syntes kjøleplassen var veldig liten.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 15:00   #44
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Liten? Det er jo 90 cm bredt! Nesten 400 liter plass i kjøleskapet, mot rundt 200 i et vanlig kombiskap.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 15:22   #45
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Liten? Det er jo 90 cm bredt! Nesten 400 liter plass i kjøleskapet, mot rundt 200 i et vanlig kombiskap.

Ja jeg syntes det var dårlig plass mtp hvor bredt det er.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 17:21   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Jeg har aldri angret så mye på et kjøp som da vi kjøpte integrert kjøleskap/frys. Det var altfor lite. Og da jeg ble skilt og fikk to bonusbarn med min nye mann og vi ble 7 stk her i huset, ble det jo enda mindre. "Heldigvis" ble det ødelagt og da kjøpte vi heller frittstående kjøl og frys, ett helt av hver, 2 meter høye. Nå har vi kjempemye plass og er så fornøyde. Kommer jo an på hvor mange dere er og hvor stort det integrerte er, men min erfaring er at de fleste er altfor små.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 17:24   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg har frittstående kjøleskap og fryseskap ved siden av hverandre og elsker det. De har forsåvidt blitt bygget inn med dekksider på sidene og imellom, og med overskap over dem. Veldig fornøyd!!

Samme her, vi bygget overskap over dem, ble superfint og plutselig fikk vi ekstremt mye plass!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-18, 02:31   #48
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Vi pusset opp kjøkkenet og gikk over til integrert kjøleskap. Jeg angrer. Veldig. Myyye mindre plass, og hardere dør å åpne.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-18, 11:12   #49
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det heter franske dører. Det er bare dobbel dør.

Vi har dette. Kjempefornøyd. Bruker isbitdelen så og di daglig. Har en frittstående fryser i tillegg.

Og et integrert Ikea kombo på hytta. Vesentlig mindre enn det forrige frittstående der. Fordelen er at det bråker mindre, siden kjøkkenet og stua er i ett i en bittelite hytte.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-18, 23:02   #50
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kjøleskap: Integrert eller frittstående?

Vi har fullhøyde fryseskap og kjøleskap integrert, har plass i massevis.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no