Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-12, 13:23   #1
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

......


Sist redigert av Trois : 13-12-12 kl 10:47.
Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 13:43   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

Clas Ohlsson, Biltema og alle byggevarekjedene, vil jeg tro.

Denne likte jeg: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Opp...oykasse-19866/

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 15:53   #3
Petfan
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 8
Petfan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Er ute etter en stor og fin verktøykasse til mann.

Om mannen din er en som vet å sette stor pris på en skikkelig verktøykasse tror jeg kanskje han blir litt skuffet om han får en fra Biltema eller lign...

Petfan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 16:37   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

Da foreslår jeg at du kommer med bedre tips, kanskje?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 17:22   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

Jula har også. www.jula.no

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 08:49   #6
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

Opprinnelig lagt inn av Petfan, her.

Om mannen din er en som vet å sette stor pris på en skikkelig verktøykasse tror jeg kanskje han blir litt skuffet om han får en fra Biltema eller lign...

Mannen min er en som vet å sette stor pris på gavene han får av kona si.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 09:02   #7
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

Jeg hadde aldri i verden kjøpt vektøykasse som veier 6,5 kg uten noe oppi
Byggevarerbutikker med godt utvalg av verkty har ofte slike ting av god kvalitet, til en grei pris. Coop Obs bygg har slikt på tilbud titt og ofte.

Husk at den er stor nok, jeg fikk en liten verktøykasse til "inneverktøy" engang, og der hadde jeg ikke plass til lange ting, f.eks. vater..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 09:08   #8
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en fin verktøykasse?

Jeg setter pris på godt verktøy.
Jeg syns det høres helt greit ut med en verktøykasse fra Biltema.
Men jeg er ikke så merkeorientert når det kommer til verktøykassa. Det er bare lakkerte stålplater alt sammen, jeg har bedre ting for meg enn å rynke på nesa over hvilken butikk de sto i.


Biltema


Jula


Clas Ohlson


Metallvarefabrikken


Industrinett (denne er den dyre)

Jeg har en klassisk rød som pleide å være bestefar sin og en i stoff, jeg syns det er kjekt å ha en som er lett og grei for når jeg bare skal raske med meg noe og få noe gjort.

En sånn;

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no