Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan sletter man seg?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-13, 15:06   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Takk. Jeg har ikke mange interesser, og en av dem er kosthold. Det er synd at jeg ikke kan få diskutere dette på en vanlig å saklig måte uten at jeg blir halshugd fordi jeg er ett ytterpunkt, kanskje det er noe å lære for andre her også, enn at "nei, denne Nip er bare sinnsykt, stakkars syke Nip som tror kosthold har noen effekt på livet - håper hun snart tar seg en pannekake så alt kan bli bra"

Jeg ventet egentlig på svar fra admin om sletting, men den er ikke kommet enda… så da får jeg se. Det er hyggelig å ha ett forum å være på, fordi det er litt sosialt og jeg ikke er så altfor sosial i hverdagen pga krystallsyken.

Jeg forstår hva du mener. Jeg har emner jeg er lidenskapelig interessert i, og har mange meninger og tanker om, men som jeg faktisk så godt som aldri diskuterer her på forumet. Det er mye fordi jeg vet flertallet er uenige med meg, og heller ikke vil kunne forstå mine synspunkter, og at jeg ikke kan redegjøre for dem på en grei måte i innleggsform i en diskusjon med høyt tempo. Dermed vet jeg at det er alt for stor fare for feiltolkning og vrangtolkning, og om det da er emner som er viktige for meg så blir jeg lei meg. Da er det mye greiere å la være.

Jeg er syk og hjemmeværende, så FP har en sosial funksjon for meg. Men det er en tid og et sted for det meste, og jeg har en liste med ting som FP ikke er for. Da fungerer det mye greiere. Hvert til sitt bruk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-13, 18:37   #42
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Jeg tror også at kosthold er essensielt for å fungere optimalt uten at jeg vet helt hva jeg mener det innebærer for meg. Men jeg ser det på andre områder som jeg overfører.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 15:20   #43
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Takk for hyggelige ord. som dere ser - er jeg her enda og blir litt til

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 16:07   #44
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Så hyggelig at du blir.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 10:46   #45
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Glad for at du blir Nip.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 10:48   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Så flott at du blir!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 15:30   #47
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 21:39   #48
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Takk for hyggelige ord. som dere ser - er jeg her enda og blir litt til

Fint Det et bra Nip.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no