Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gaver på nett

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 03:52   #1
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Gaver på nett

Søsteren min giftet seg i Lisboa i dag, og skal ikke ha noe ordentlig bryllup nå, bare vielse med forloverne tilstede. De skal i stedet ha stor fest til sommeren, og det er da man skal gi bryllupsgavene.
Jeg har likevel lyst til å gi en morsom, liten ting nå, som ligger og venter på dem når de kommer hjem. De skal bare være der noen dager, så det må bestilles på nett og helst leveres innen en uke.

Noen som vet om en nettbutikk der man kan bestille litt søte, morsomme ting, og som sender ting som gave, pent innpakket med et fint kort til? Pris er ikke så nøye. Betaler gjerne litt hvis jeg finner noe skikkelig artig/fint.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:20   #2
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Gaver på nett

Jeg pleier sende blomster jeg, til ambasaden. Via Interflora. Men det er kanskje litt sent.

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 06:28   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gaver på nett

Majsa da. Har du helt glemt www.aura4laura.dk?

De pakker inn de nydeligste gaver, og søsteren din liker litt shabbychic-stil, gjør hun ikke?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 06:58   #4
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver på nett

Selvfølgelig, Amelie! Maskinen krasjet her for et par uker siden, skjønner du, så jeg mistet alle snarveiene mine. Og akkurat som sist har jeg sunket dypt inn i ammetåka like godt først som sist.

Du er en knupp!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 08:10   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gaver på nett

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Selvfølgelig, Amelie! Maskinen krasjet her for et par uker siden, skjønner du, så jeg mistet alle snarveiene mine. Og akkurat som sist har jeg sunket dypt inn i ammetåka like godt først som sist.

Du er en knupp!



Bare det ikke er for sent?
Neida - bedre litt sent enn aldri!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 16:22   #6
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver på nett

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.



Bare det ikke er for sent?
Neida - bedre litt sent enn aldri!

Det er vel strengt tatt det, for de har kommet hjem nå. På den annen side; de hadde ikke ventet gaver nå i det hele tatt, og søsteren min elsker sånne shabby-chic-ting, så hun blir nok kjempeglad for det uansett. Også har vi jo begge vokst opp uten jule- og bursdagsfeirng, så vi er vant til å få gaver litt sånn utenom.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no