Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du stor intimsone?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-15, 23:03   #61
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du stor intimsone?



Den perfekte reise t-skjorten.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 23:05   #62
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Enig der, Fløyel. Det at man ikke ønsker å sosialisere med fremmede når man reiser har med andre mekanismer enn intimsone å gjøre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 23:10   #63
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg har ingenting imot å stå som sild i tønne på t-banen i London, og slår gjerne av en prat dersom jeg finner noen som ser ut som de kunne hatt lyst til å gjøre det. Men de aller fleste er mentalt på en annen planet når de står der, så det har sjelden blitt noe særlig skravling.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 23:14   #64
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har ingenting imot å stå som sild i tønne på t-banen i London, og slår gjerne av en prat dersom jeg finner noen som ser ut som de kunne hatt lyst til å gjøre det. Men de aller fleste er mentalt på en annen planet når de står der, så det har sjelden blitt noe særlig skravling.

Det verste av alt er at jeg ALLTID kommer i kontakt med nye mennesker, enda jeg er veldig urolig for nye situasjoner og folk (noe INGEN tror når de møter meg). Jeg har et "snakk til meg"-fjes tror jeg.
Men jeg syns det er bedre enn å befinne meg et sted med bare ukjente og ingen som snakker med meg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 07:09   #65
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg tror min er nokså romslig også, men høflig klemming er helt greit, enten det er sjefen som gratulerer med nytt barn, folk jeg ikke har sett på lenge eller gode venner, forutsatt at fornuftig avstand gjenopprettes etter klemmen. Familien kommer liksom utenom, de klemmer jeg masse på, mamma og pappa og søstra mi hver gang vi møtes eller skilles, svigermor sånn av og til, tantebarna med fler når de ønsker det sjøl. Jeg kan til og med finne på å berøre folk lett på armen eller skuldra når det passer seg sånn, men det er sjelden og krever i alle fall at man går litt unna hverandre igjen.

Egentlig tror jeg jeg hadde en ganske normal intimsone, men så hadde jeg en stund en kollega som ikke hadde noen i det hele tatt, det skulle klemmes stadig vekk, hun kom og sto bak meg mens jeg jobba og holdt meg på skuldrene (), og det endte jo stygt. Jeg tror hun slutta med det siste etter et skikkelig glefs tilbake, men hun er fortsatt sånn som skal klemme litt i overkant når man treffer på henne, og det er jeg ikke komfortabel med. Etter det der er jeg litt mer reservert når det gjelder å klemme andre også. Å sitte nær noen når det kreves av plasshensyn er greit, men helst holder jeg litt avstand.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 14-02-15 kl 10:55.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 07:59   #66
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg forestilte meg at jeg hadde litt stor intimsone - før jeg leste denne tråden. Jeg er nok ganske komfortabel med fysisk nærkontakt, men kjenner meg igjen i det Retz skriver; det er forskjell på om det er påtvunget eller ikke. Nærkontakt på et fullt tog, for eksempel, er ingen problem. Jeg foretrekker riktignok å sitte på det innerste setet, med ledig sete ved siden av meg, men noe annet er ikke plagsomt. Nå var riktignok spørsmålet til Bokormen hva man liker om man har valgmuligheter, og da foretrekker jeg nok litt armslag.

Men, jeg stusser over noen av utsagnene i tråden, for eksempel denne:



Dette hadde jeg syntes var veldig rart. Gjør du det som om det er det eneste naturlige, eller forklarer du hvorfor du flytter deg? Jeg synes det virker veldig merkelig å be andre sette seg et annet sted så lenge de ikke setter seg deg.



Hva sikter du (og andre) til med det siste? Jeg liker veldig godt å sitte alene på bussen til/fra jobb (et utslag av introverthet, ikke liten intimsone), men føler at jeg må sette meg ved siden av bekjente hvis jeg ser dem. Sier dere nå at det har vært helt unødvendig?

Neida, det blir noe annet. Det funker jo ikke så godt at man setter seg flere seter borte fra den bekjente, og så prater over hodene på menneskene som er plassert i mellom.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 09:59   #67
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg tror ikke jeg kan plassere min intimsone i en bås som stor eller liten. Den er ikke generelt stor og ikke generelt liten, men veldig avhengig av kjemi og relasjon.

Hvorvidt jeg orker å være sosial på bussen avhenger av dagsform. Jeg legger ikke opp til sosialt liv på bussen og jeg liker godt å sitte med ei bok eller å lytte til musikk, men om jeg skulle bli sittende ved siden av noen kjente som har lyst til å prate så er det også fint med mindre jeg er veldig trøtt.
Jeg liker best å ha en toseter for meg selv pga beinplass, men om jeg skal ha noen ved siden foretrekker jeg bekjente framfor fremmede.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:07   #68
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Det er ikke noe klart ja-/nei-spørsmål for min del. Jeg liker ikke å føle meg invadert, men det er ytterst sjelden jeg føler det ubehagelig om en kollega eller annen bekjent klapper meg på skulderen eller gir meg en klem. Jeg var mer var for det da jeg var yngre, og jeg ville reagert mer på det fra folk jeg ikke liker - men det er heldigvis sjelden jeg blir tatt på av folk jeg ikke liker. Det plager meg hverken å sitte eller stå nær folk, men akkurat situasjonen som beskrives i HI ville nok på sikt gitt meg et snev av klaustrofobi.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:14   #69
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg har ikke stor intimsone, men liker ikke heller å sitte i midtsete på fly, men det har mer å gjøre at det er ubehagelig og jeg gjerne vil ha mer plass.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:19   #70
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Sosialt liv på bussen høres ut som et mareritt for meg. Jeg orker ikke andres sosiale liv på bussen en gang, og skulle ønske man kunne innføre prateforbud på kollektive transportmidler før klokken 9 om morgenen.

Jeg har tenkt litt på dette, og har funnet ut at jeg liker at folk tar på meg. Jeg har alltid følt at folk har syntes at jeg har vært litt ekkel, så for meg er det bare positivt når folk viser tegn på at jeg IKKE er det. Men alt med måte, så klart.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:41   #71
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg har både stor og liten intimsone. Til hverdags og profesjonelt er den ganske stor, med venner og familie er den liten. Det ville ikke kjentes naturlig å klemme noe særlig på sjefen eller legge en hånd på skulderen til en ansatt. Jeg kan ikke fordra close-talkers og rygger unna som best jeg kan. Kanske det er fordi jeg ikke er så høy, jeg føler nemlig at close-talkerne tårner over meg, mens når jeg har dem mer på avstand, så kjenner jeg meg like høy som dem.

Jeg kunne aldri bedrevet noen fysisk aktivitet, yoga, svømming eller lignende, som innebar å ta på andre mer eller mindre påkledte kropper. Aldri.

Når jeg kommer på bussen om morgenen og treffer noen jeg kjenner, så setter jeg meg sammen med dem eller lar dem sitte med meg. Jeg prater med folk jeg treffer, jeg setter meg sammen med folk i kantinen, ikke så tett jeg kan, men ved siden av eller overfor.

Jeg er veldig åpen på ting som jeg har bearbeidet ferdig, og derfor fremstår jeg nok som en som deler. Men jeg er svært privat om veldig mange ting og det er bare min mann og mine aller beste venninner som får vite noe som helst om det som er i prosess.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 10:51   #72
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Skilpadda sier det jo egentlig greit. Jeg liker heller ikke å føle meg invadert, og om jeg gjør det eller ikke, varierer med flere faktorer, som for eksempel hva slags relasjon jeg har til den andre.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 11:00   #73
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg får fnatt og neller av britiske venner som insisterer på å kysse meg på begge kinn når vi treffes.

Enig, det er grusomt! Hva skjedde med reserverte briter, liksom?

En relativt ny bekjent som vi har vært en del sammen med p.g.a. jevnaldrende barn skal alltid klemme når vi møtes, jeg synes det er småkleint. Jeg klemmer gjerne familie og venner jeg ikke har sett på lenge, men folk jeg ser annenhver uke eller oftere? Neinei.

Å sitte nært folk på jobb/bussen/i sosiale sammenhenger har jeg derimot ingen problemer med, medmindre noen er ekstremt klengete, men det kan jeg ikke huske å ha opplevd.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 11:43   #74
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg har en kollega som har det med å løfte på folk. Han er heldigvis så sosial kompetent at han ikke løfter på meg om ikke annet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 11:54   #75
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Løfte?

Hvorfor tenker noen at de skal det? Jeg begriper det ikke. Jeg er blitt mye løftet på selv og jeg kan virkelig ikke fordra det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 11:55   #76
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg tror ikke min intimitetssone er særlig stor. Jeg liker ikke å stå på på t-banen trykket opp i andre, og ofte velger jeg heller å stå enn å klemme meg inn mellom andre, men at en kollega setter seg på en ledig stol ved siden av meg i lunsjen synes jeg er helt normalt. Jeg setter meg ikke en stol bortenfor andre når vi spiser lunsj, og ville antakelig synes det var merkelig om noen valgt å hoppe over stolen ved siden av meg når vi satte oss.

Jeg har ikke problemer med klemming og kinnkyssing i utgangspunktet, eller at folk tar meg på armen el., men det kan jo være noen ganger det føles feil hvis det er en person jeg ikke kjenner eller ikke liker.

Jeg synes riktignok det er irriterende hvis noen setter seg rett ved siden av meg i en halvtom buss/t-banevogn. Da blir jeg litt småstressa og lurer på om det er frekt av meg å flytte meg til et sete hvor det er ledig ved siden av.

Så den fysiske berøringen er egentlig ikke et problem for meg, men det avhenger av situasjonen og menneskene.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 11:57   #77
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Det hørtes veldig sært ut å løfte på folk! Det hadde ikke jeg likt heller. En sånn artigkrok?

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 11:59   #78
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Hadde noen løftet meg, hadde jeg klikket, altså.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 12:15   #79
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Hva synes dere om leger som klemmer pasienter?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 12:20   #80
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva synes dere om leger som klemmer pasienter?

Mnæh. Jeg liker leger som håndhilser. Til og med fastlegen min gjør det, og dattera hans er ei venninne, så han snakker jeg jo med om jeg treffer ham på butikken og sånt. Da håndhilser han dog ikke.

I jobbsammenheng synes jeg gjerne man kan være mer formell, og særlig når det er litt asymmetrisk maktforhold. Jeg klemmer ikke elevene mine heller, med mindre de tar initiativ først - da synes jeg det er veldig hyggelig.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no