Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du stor intimsone?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-15, 12:44   #81
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hadde noen løftet meg, hadde jeg klikket, altså.

Hadde noen løftet meg, hadde jeg jaggu blitt litt imponert, altså. Og hadde jeg klikket.

Om legen min hadde klemt meg hadde jeg blitt paff, mildt sagt.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 12:46   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg tror jeg har en helt normal intimsone. Jeg klemmer gjerne på folk jeg kjenner, syns det er helt greit med franske hilsinger, og bussene jeg tar er alltid så fulle at å få sitte alene på et dobbeltsete er utopi.

Men jeg setter meg jo aldri på et dobbelstsete sammen med noen andre om det er annet ledig, og jeg er ikke glad i fysisk kontakt som jeg føler er en del av noe annet. Men jeg tror jeg har temmelig normale antenner for slikt.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Fysisk intimsone er ganske liten, psykisk intimsone er derimot ganske stor, der er det få mennesker som får komme nærme, tror de kan telles på to fingre.

Jepp, sånn er det her også.

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg tror jeg ville stusset om jeg satte meg i én ende av et bord og nestemann som kommer inn velger å sette seg helt i andre enden, lengst mulig unna. Da hadde jeg lurt på hva som var galt med meg/mellom oss. Hadde jeg vært nr 2 som satte meg hadde jeg satt meg noen stoler unna førstemann slik at vi ikke satt så nært, men ikke så langt unna at man skulle tro jeg ville unngå dem.

Ja, på lunsjrommet syns jeg det er naturlig å sette seg i nærheten av den som sitter der fra før av. I motsatt ende av bordet er jo litt kårni.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 12:47   #83
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva synes dere om leger som klemmer pasienter?

Huff, nei!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 12:59   #84
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva synes dere om leger som klemmer pasienter?

Det kommer litt an på. Det føltes veldig riktig og fint da anestesilegen som fulgte oss gjennom pappas sykeleie gjorde det, hun var jo tett på oss i tre uker. Gynekologen min som jeg har hatt i årevis og som kjenner meg godt kan også fint gjøre det , fastlegen jeg har hatt noen måneder not so much. Situasjonsbetinget der altså.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:07   #85
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Løfte?

Hvorfor tenker noen at de skal det? Jeg begriper det ikke. Jeg er blitt mye løftet på selv og jeg kan virkelig ikke fordra det.

Han løfter nok bare de han er veldig trygge på at takler det. (stort sett andre menn) - Han lever etter evig mantra at det er for lite fysisk kontakt her i verden.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:14   #86
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva synes dere om leger som klemmer pasienter?

Situasjonsavhengig. To av kattene vi har hatt har vi måttet avlive, og begge gangene var jeg vel tilnærmet hysterisk, og ble klemt av de respektive dyrlegene. Det var helt ok, og føltes veldig greit gitt situasjonen.

I tilfeller med dødsfall i familie har sykepleiere etc klemt meg, også helt greit.

Fastlegen min (som jeg har hatt i snart 20 år), kunne jeg sikkert klemt i gitte situasjoner uten at det hadde blitt kleint på noen måte.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:14   #87
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Han løfter nok bare de han er veldig trygge på at takler det. (stort sett andre menn) - Han lever etter evig mantra at det er for lite fysisk kontakt her i verden.

Jeg forsøker å se dette for meg. Må fnise litt kjenner jeg.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:49   #88
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva synes dere om leger som klemmer pasienter?

Men det kan man da ikke gjøre?! Det finnes sikkert spesielle unntak, men en lege kan ikke klemme på pasienter nei.

Jeg klemmer på nære venner og familie, men liker ikke at kollegaer gjør det, og sier ifra til dem. Jeg liker heller ikke at pasienter gjør det, men sier ikke fra til dem.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:53   #89
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men det kan man da ikke gjøre?! Det finnes sikkert spesielle unntak, men en lege kan ikke klemme på pasienter nei.

Jeg er ingen klemmer, så jeg gjør ikke det (med mindre vi snakker kosete pasient på sånn omtrent 9 mnd eller en femåring som krever klem), men jeg har en kollega som gjør det. Spesielle situasjoner, helt klart. Og det ser ikke ut som folk reagerer negativt, tvert imot. Jeg kan legge en hånd på skulder eller rygg, men klemming sitter langt inne.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:55   #90
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Hadde en lege kommet med ekstremt gode eller dårlige nyheter eller vedkommende hadde fulgt meg lenge, så hadde jeg ikke funnet det unaturlig med en klem. Hadde en lege klemt meg etter en 20 min tilfeldig konsultasjon, hadde jeg nok blitt litt sånn:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 13:59   #91
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg klemmer fastlegen hvis jeg treffer ham under løp - jeg satte visst en standard der da jeg traff ham på slutten av Oslo maraton det året jeg nesten brøt. Etter 35 kilometer mister man litt den sosiale dømmekraften. (Det viser seg også at folk i den delen av løypa er forbausende lite mottagelige for intenst skravlende småprat. ). Så nå klemmer vi når vi treffer hverandre på andre løp. Men på kontoret håndhilser vi, stort sett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 14:43   #92
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Hadde noen løftet meg, hadde jeg jaggu blitt litt imponert, altså.

Akkurat det jeg tenkte for egen del.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hadde en lege klemt meg etter en 20 min tilfeldig konsultasjon, hadde jeg nok blitt litt sånn:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 16:37   #93
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva synes dere om leger som klemmer pasienter?

Det synes jeg er skikkelig ugreit. Fastlegen min har holdt på med det en stund (hvorfor hun plutselig har startet aner jeg ikke, men det er ikke bare meg hun klemmer…mulig hun har vært på et eller annet selvutviklingskurs?), og jeg lurer litt på hvordan jeg skal håndtere det. I tillegg til at det føles påtrengende og innvaderende, så synes jeg hun setter oss som, pasienter i en rar situasjon. I tillegg kaller hun meg vennen, og det er nesten like ugreit.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 16:45   #94
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

FP har i hvert fall fått meg (fra tidligere av) til å tenke at alle ikke syns det er like greit med klemmer. Ikke for at jeg deler ut klemmer hele tiden, men når det passer seg og det er noen man ikke har sett på en stund så gjør jeg det gjerne. Det føles ofte veldig naturlig ut for meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 17:41   #95
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Hadde noen løftet meg hadde jeg skreket! Man går da vitterlig ikke rundt å løfter på folk, såfremt det ikke er babyer, kattunger eller valper!

Hadde legen gitt meg en klem hadde jeg begynt å gråte - og antatt at min sykdom var dødlig, ikke smittsom, men garantert dødlig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 17:45   #96
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Knis, mannen min er en løfter. Litt mindre nå, men han kan finne på å løfteklemnehilsehadet på folk. Så er dere advart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 18:23   #97
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Tja... Etter å ha sittet på et legekontor og øst ut av seg hvor vondt og vanskelig alt er, og en gråter, hikster og hulker, vil jeg nesten påstå at å gi bort en klem bare er medmenneskelig. Selv om man er lege. Da jeg gikk hos psykolog tenkte jeg noen ganger at det var rart at jeg aldri fikk noen klem, for det trengte jeg virkelig. Og om det hadde vært en person i en hvilken som helst annen relasjon, og jeg hadde vært i den samme tilstanden, ville alle og enhver gitt bort en klem.

Men om jeg fikk en klem etter den periodiske GU-en hos fastlegen, da tror jeg at det hadde ringt noen bjeller ganske høyt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 18:28   #98
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg trodde jeg hadde stor intimsone, men etter å ha lest her tror jeg at den er ganske gjennomsnittlig. Jeg hadde ikke likt å få klem av legen annet enn hvis jeg var i virkelig krise (død og fordervelse) - men en klapp på skulderen er innenfor og velkommen.

Det varierer hvor intim jeg er med andre, jeg innbiller meg at jeg har antenner som fungerer på den måten.

Hvis noen hadde satt seg langt unna meg på lunsjrommet, så hadde jeg blitt så ukomfortabel at jeg raskt hadde pakket sammen og spist ved pulten min i stedet.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 18:36   #99
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har en kollega som har det med å løfte på folk. Han er heldigvis så sosial kompetent at han ikke løfter på meg om ikke annet.

Jeg har hatt en kollega som har fått lov til å løfte på meg, og bare han ene. Han og jeg hadde en veldig god tone oss i mellom, og han løfta på alt og alle når man ble tatt i mot med en bamseklem på morgenen. Akk ja - barnehagefolk kan være rare.

Andre folk som vil løfte på meg? Nei takk, ellers takk.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva synes dere om leger som klemmer pasienter?

Hm... Jeg har møtt min andel leger de siste 10 år, fantastisk flotte folk, men har ikke følt for å klemme på dem, gitt, der går liksom grensa. Men - jeg har fått mang en god og fast hånd klemt om skulderen min når det har vært nødvendig.

Sykepleiere, derimot, har jeg fått opptil fler klemmer av, og det har kjentes helt greit og riktig. Vi kommer nok nærere sykepleierne enn legene, for det er tross alt dem vi ser mest til.

Hadde fastlegen min gitt meg en klem, tror jeg at jeg hadde stussa fælt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 18:38   #100
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Klemming fra leger (eller for så vidt annet helsepersonell) finner jeg helt unaturlig, man får finne annen måte å bedrive omsorg og behandling på.
Å stryke på skuldra eller armen tenker er en personlig gjest, men innafor hos de flestes intimsone.

Min intimsone er som en fotballbane, og jeg liker ikke at at kreti og pleti skal verken klemmer meg eller på annen måte berøre meg.
På den ene jobben er det utstrakt bruk av fysisk kontakt, og jeg blir helt gal av det, og har tatt opp med folk at jeg ikke er en klemmer og er helst at vi samarbeider uten den der klemminga.
Jeg har også et par vonde skuldre, så jeg har lært meg en teknikk for å unngå mer fysisk kontakt enn et håndtrykk, da tar jeg den andres hånd og bruker den andre armen som skjold mot den andres arm slik at den ikke kan ta opp armen for å ta rundt/halvveis rund/klemme meg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no