Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket servise skal vi ønske oss?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilket servise skal Pio og hennes tilkommende ønske seg til bryllupet?
Edme 12 17,91%
Grey Pearl 45 67,16%
Ingen av de. Finn noe annet. 9 13,43%
Ingen av de. Jeg har et bedre forslag som jeg legger inn bilde av i tråden. 2 2,99%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 67. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-08, 22:37   #41
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Hvilket servise skal vi ønske oss?

Lekkert!

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 22:44   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise skal vi ønske oss?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi har Magnolia Classic fra Royal Copenhagen, men det holder på å gå ut av produksjon, så det kan jeg ikke anbefale.

Det er uhørt fint - skammelig at det er gått ut av produksjon omtrent. (men prisen var vel på grensa til vulgær, var den ikke?)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 23:13   #43
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket servise skal vi ønske oss?

Edme!

Til både fest og hverdags.
Selv bruker jeg aldri hvit duk, så jeg ser ikke på det som problem at kremfargen ikke passer til det kritthvite. Da kan man heller bruke bordbrikker i stoff, dekketallerken eller løpere over den hvite duken. Eller ha en f.eks mintgrønn duk!

De andre servisene blir for elegante etter min smak.

Selv har vi et kremfarget, nydelig rustikt servise fra Deauville.
Jeg har søkt opp på nettet, men får ikke et eneste treff! Det kan minne litt om Edme, men er mer rustikt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 09-07-08 kl 23:21.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 23:49   #44
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise skal vi ønske oss?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er uhørt fint - skammelig at det er gått ut av produksjon omtrent. (men prisen var vel på grensa til vulgær, var den ikke?)

Vulgært er ordet. Det var ganske dyrt i utgangspunktet, og et par år før det gikk ut av produksjon steg prisen til det dobbelte. Middagstallerkner til 750 kroner stykket, lizzom! Heldigvis hadde vi anskaffet det meste på den tiden, men vi har en fem–seks særdeles eksklusive dyptallerkner.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 02:12   #45
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilket servise skal vi ønske oss?

I tillegg til Nature fra Wedgewood, bør du også ta en titt på de ulike mønstrene fra Vera Wang fra samme produsent.

I tillegg har Joseph Conran et kjempeflott hvitt servise med hvite riller!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no