Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 12:43   #1
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Spørsmål

Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Etter 10 års kjæresteforhold der vi har bodd sammen i 8 av dem, så har vi jo strengt tatt det vi trenger.
Vi samler på glassene Lord fra Hadeland og trenger noen til der, men servise har vi opptil flere av, selv om ingen er komplett. ( Gått ut av produksjon )

Jeg tenkte vi kunne ønske oss gavekort fra en reiseoperatør, men noen vil gjerne gi mer konkrete gaver og det er de jeg sliter litt med.

Kan det være noe vi ønsker oss, uten at vi vet det enda?


Sist redigert av Pio : 30-06-08 kl 12:50.
Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 12:58   #2
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Vi la ikke ut ønskelister(har nå vært gift i 17 dager ) og fikk overraskende masse penger og gavekort. Hadde ikke regnet med det, da det er mange som er "imot" å gi det.

Men vi sa til flere at det er vanskeligt å ønske seg noe, fordi vi har bodd sammen i mange år, og har alt vi trenger/har ønsket oss.

Men jeg syns det er bedre å gi ett gavekort/penger i gave enn noe man faktisk ikke trenger/har bruk for.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:01   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Jeg er stor fan av gavekort (og penger, for den del), eller ev. noe personlig, type kunst/bøker/hagenisser. Da bør man jo ha en viss oversikt over smaken til mottakeren først.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:02   #4
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Hvis du er som meg og har enkelt Ikea-servise til hverdags, kunne du kanskje byttet det ut?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:08   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

hva med å ønske seg et komplett service?

les gjennom kjøkkenutstyrstråden!

kaffemaskin eller en bra kaffetrakter?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:35   #6
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Vi la ikke ut ønskelister(har nå vært gift i 17 dager ) og fikk overraskende masse penger og gavekort. Hadde ikke regnet med det, da det er mange som er "imot" å gi det.

Men vi sa til flere at det er vanskeligt å ønske seg noe, fordi vi har bodd sammen i mange år, og har alt vi trenger/har ønsket oss.

Men jeg syns det er bedre å gi ett gavekort/penger i gave enn noe man faktisk ikke trenger/har bruk for.

Hadde ikke vært dumt med penger heller, all den tid vi pusser opp som bare f....

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er stor fan av gavekort (og penger, for den del), eller ev. noe personlig, type kunst/bøker/hagenisser. Da bør man jo ha en viss oversikt over smaken til mottakeren først.

Hagenisse??? Men kunst var egentlig ikke så dumt.

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Hvis du er som meg og har enkelt Ikea-servise til hverdags, kunne du kanskje byttet det ut?

Har vel egentlig begge deler, samt et blått Maud fra PP.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

hva med å ønske seg et komplett service?

les gjennom kjøkkenutstyrstråden!

kaffemaskin eller en bra kaffetrakter?

Tror jeg må rydde opp i servicene vi har, og se om vi kan kvitte oss med noe, og heller ha et stort, komplett.
God kaffetrakter har vi, og jeg drikker lite kaffe.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:56   #7
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Universal presentkort. Genialt synes jeg ihvertfall.
http://www.billetboxen.no/

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08


Sist redigert av Helle : 30-06-08 kl 17:50. Årsak: Lagt til link...
Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:24   #8
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Friluftsutstyr da? Telt, soveposar, fiskestenger? Eller kanskje de treng noko slags verktøy? Drill, sirkelsag
Ein kan jo eigentleg ønske seg kva som helst, men det vert ofte i kategori :kjøkken og servering synes eg når ein tenker på slikt.

Viss eg skulle satt opp ønskeliste i dag trur eg at eg ville ønska med ein del kunst og andre fine ting som ein sjeldan tek seg råd til å kjøpe sjølv.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:28   #9
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Friluftsutstyr da? Telt, soveposar, fiskestenger? Eller kanskje de treng noko slags verktøy? Drill, sirkelsag
Ein kan jo eigentleg ønske seg kva som helst, men det vert ofte i kategori :kjøkken og servering synes eg når ein tenker på slikt.

Viss eg skulle satt opp ønskeliste i dag trur eg at eg ville ønska med ein del kunst og andre fine ting som ein sjeldan tek seg råd til å kjøpe sjølv.

Ahh. Det var ikke dumt. Vi er myyyye ute, men begge kunne trengt nye vintersoveposer. Kanskje vi skal ønske oss det rett og slett?

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:35   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Ja, ønske dere utstyr. Alt mulig dere måtte ha bruk for er jo kjempegaver. Det finnes sikkert masse friluftsutstyr du aldri trodde du hadde bruk for. Sjekk ut Lars Monsen på nett, han veit hva folk egentlig trenger.
Eller så er det lov å ønske seg materialer (hvis dere pusser opp, mener jeg), x-antall timer malingshjelp. Eller kjøtt. Det er en bra gave. :Ja:

Selv angrer jeg på at vi ikke ønska oss en skikkelig trillekoffert i hardplast.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:42   #11
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Har dere hage? I så fall er det jo masse dere kan ønske dere.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 15:04   #12
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ja, ønske dere utstyr. Alt mulig dere måtte ha bruk for er jo kjempegaver. Det finnes sikkert masse friluftsutstyr du aldri trodde du hadde bruk for. Sjekk ut Lars Monsen på nett, han veit hva folk egentlig trenger.
Eller så er det lov å ønske seg materialer (hvis dere pusser opp, mener jeg), x-antall timer malingshjelp. Eller kjøtt. Det er en bra gave. :Ja:

Selv angrer jeg på at vi ikke ønska oss en skikkelig trillekoffert i hardplast.

Jeg pleier å være flink til å ønske meg barnevakt, så jeg har enda 4 kvelder/netter liggende et sted.
Men kanskje malehjelp var lurt?



Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Har dere hage? I så fall er det jo masse dere kan ønske dere.

Det skal jeg love deg at vi har!! ( 1 mål hage )Vi pusser nemlig opp i hagen også, og DET er mye jobb. Tenkte kanskje å ønske meg gavekort hos hagesenter?

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 15:27   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Er det ikke du som ønsker deg en høy hest da?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 15:47   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Vi ønsket oss bla. sikkerhetsutstyr, slik som branntau, pulverapparat osv. For øvrig er jeg enig i at turutsyr er genialt å ønske seg (hvis man driver med slikt).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 16:23   #15
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Hva med gassgrill, terassevarmer, terassemøbler, markedsparasoll, epletre, putekasse, frostsikre krukker, hagebenk, høytrykksspyler, terassevasker...

Ikke typiske bryllupsgaver, men utrolig kjekt å få. :syns jeg:

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 16:41   #16
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.759
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Vinskap?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 17:28   #17
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Hva med gassgrill, terassevarmer, terassemøbler, markedsparasoll, epletre, putekasse, frostsikre krukker, hagebenk, høytrykksspyler, terassevasker...

Ikke typiske bryllupsgaver, men utrolig kjekt å få. :syns jeg:

åh! epltre!! det må da være en romantisk og varig gave. samme med klatrerose el.l.!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 17:35   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Vi ønsket oss gavekort på Bohus slik at vi kunne kjøpe ny sofa.

Ellers byttet vi ut hverdagsserviset, som bestod av ørten forskjellige varianter, til et enkelt Jamie Oliver-servise. Veldig fornøyd med det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 18:14   #19
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Jeg er helt nygift, og slet med samme problem. Vi fikk en del ting vi ikke hadde bruk for eller syntes var fint, men vi fikk også masse nyttig og fint!

Særlig fornøyd er jeg med nye kofferter fra Samsonite. De vi hadde fra før var mildt sagt shabby, og akkurat kofferter er ikke noe man husker på å kjøpe seg.

Sender deg link til ønskelista vår på prikk.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:44   #20
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske oss til bryllupet?

Vi har også det meste etter 10 års samliv.
Jeg ville ønsket meg en sånn Kitchen Aid kjøkkenmaskin. Den maskinen jeg har er fra 1967..
Og gavekort på bryllupsreise så vi kunne hatt råd til en skikkelig minnerik tur.
Koffert og tur-utstyr var en lur idè.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no