Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-19, 11:06   #201
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Jeg har også Klaveness. Har gått i de seks timer hver 17. Mai uten plager. Ble litt mer hoven i bena i år når det var så varmt, og det var godt å få av skoene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 11:10   #202
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Jeg har Braatens og de er veldig gode. Lav hæl, litt rundere tå enn de fleste andre, og veldig mykt skinn. De solgte dem på Husfliden før, og det var disse "alle" i folkedansmiljøet hadde den tiden i forrige årtusen da jeg drev med sånt. Nå vet jeg ikke om/hvor de selges lenger. Har ikke sett dem noe sted på ei stund.

De ser slik ut:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-05-19 kl 01:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 00:55   #203
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Tips om gode bunadssko mottas med takk. #blodigetær

Jeg kjøpte Klaveness modell Britt i år, og de var null problem å gå i en hel dag. Jeg pleier ofte å få gnagsår på hælene, så satte på Compeed på forhånd - merket ingenting til gnaging. Hadde Folklore fra før, og de var også gode i fasongen, men var litt for små, og dermed grusomme etter kort tid.
De nye Klaveness-skoene er litt kraftige, de er ganske "dekkende", men med 4(?) cm hæl er de likevel feminine nok.

Anbefales virkelig!

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 13:30   #204
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Sko og snørestøvler er to ulike ting, altså. Jeg hadde Klaveness sko, og fikk blå storetær i forfjor. Da kjøpte jeg snørestøvlene, og har hatt en mye bedre opplevelse etterpå. Som sagt kjente jeg det i beina i år, men med nesten 26.000 skritt hadde noe annet vært rart. Og jeg har ingen varige men eller skader.

En av de store fordelene med støvlene for min del, er at jeg kan ha en str større, siden de kan justeres godt med snøringen. De lave skoene kipper om de er for store. Jeg vurderer å få satt på en god, myk gummisåle for å få bedre demping, all den tid 17.-mai er den store bruksdagen for min del med tanke på mye gåing. De er altså ikke spesielt dempet, Blånn. Jeg er vant til bra med hæl på alle sko utenom Sneakers. :158cm:

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no