Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Mollys nye kolleksjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 10:38   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.107
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Jeg lurer på om noen av dere har tunikaer eller strikkejakker fra tidligere kolleksjoner å selge . For der var det mye fint... men jeg har problemer med å finne noe i høst-/vinterkolleksjonen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:54   #42
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Og str.? Noen som vet sånn ca. hva str.2 osv.. vil si når det gjelder OM-klær?

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 14:53   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Og str.? Noen som vet sånn ca. hva str.2 osv.. vil si når det gjelder OM-klær?

Ca str.M

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 14:58   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Tror dette er første gangen at det var MANGE plagg jeg kunne tenkt meg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 15:02   #45
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Jeg har også lyst på veldig mye. De "Huset på prærien"-kjolene feks. Og julekjolen til Mim var det første jeg la merke til (begynte nederst på billedserien bare for å være annerledes) - helt enig, den må være nydelig å ha på! Silkestoffet nederst er nok det samme som på silkekjolen min fra i sommer; dvs tynn "sjal"silke.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 13:06   #46
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

He,he - "alle" vil ha julekjolen til Mim!
Måtte le, for plutselig så jeg for meg FP-julebord hvor alle damene troppet opp med ull&silke OM-kjolen!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 18:06   #47
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg har veldig lyst på denne!

Så om noen vet hvor jeg kan få tak i den i butikkene så gi meg beskjed!

Den er nyydelig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 18:16   #48
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Nå har jeg kikket på klærne på OM siden og dert var ikke mye jeg kunne tenkt meg,dessverre.

Men den lange silkekjolen over her og Mim's strikkekjole syns jeg var blandt det fineste.

Om noen vet hvor jeg kan få kjøpt den lange kjolen,så hyl gjerne ut

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 19:47   #49
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

[/quote]

Nå har jeg bestil denne.De kontakter meg når den kommer i butikken.
Men dyr,da....3999,-

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:11   #50
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Jeg var en tur hos Cara i dag og kikket på det de hadde fått inn
Bla silkebluser ,strkkejakker (ensfargede) og forskjellige tunikaer

Egentlig var det ingen ting som fristet ....men så uendelig mye annet der som fristet

Har blitt litt vel mye broderier og mønster for min smak

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:14   #51
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg har veldig lyst på denne!

Så om noen vet hvor jeg kan få tak i den i butikkene så gi meg beskjed!

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 20:18   #52
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg var en tur hos Cara i dag og kikket på det de hadde fått inn
Bla silkebluser ,strkkejakker (ensfargede) og forskjellige tunikaer

Egentlig var det ingen ting som fristet ....men så uendelig mye annet der som fristet

Har blitt litt vel mye broderier og mønster for min smak

Enig.Det er kun strikkekjolen og den lange kjolen jeg kommer til å kjøpe i år.
Det er heldigvis noen uker til de kommer i butikken,så får jeg spart litt

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 07:51   #53
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Og jeg lurer på om det er mulig å bli franchisetager på OM? Kunne tenke meg å kjøpe en haug med OM-klær.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 08:09   #54
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.


Og den her: (hvis den ikke er altfor kort)

Denne må jeg bare ha!
Ordentlig søt og koselig! Kan ammes i også, og fint med en hvit singlet under, så det gjør vel ikke noe om den er litt kort.

Koster den mon tro?
Tror jeg må ta meg en tur til Bliss, Nordstrand.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 08:20   #55
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Denne må jeg bare ha!
Ordentlig søt og koselig! Kan ammes i også, og fint med en hvit singlet under, så det gjør vel ikke noe om den er litt kort.

Koster den mon tro?
Tror jeg må ta meg en tur til Bliss, Nordstrand.

Den koster 1299,- SEK ihvertfall.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 13:11   #56
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Marikken: Takk! Lurer på hvordan den er i størrelsen.
Men hvordan visste du at jeg bodde i Ski? (ref. grønn tipse-prikk)
Vet forresten at det har Odd Molly på Carma, men de har ikke så kjempeutvalg, syns du?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 13:16   #57
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Marikken: Takk! Lurer på hvordan den er i størrelsen.
Men hvordan visste du at jeg bodde i Ski? (ref. grønn tipse-prikk)
Vet forresten at det har Odd Molly på Carma, men de har ikke så kjempeutvalg, syns du?

Ante ikke det jeg... Men siden det stod Akershus nicket ditt, var det jo ihvertfall butikk i samme fylke

Jeg vet ikke hva det har der nå, jeg fikk bare beskjeden på SMS
Men de sa at de skulle få inn en god del.

Hva slags størrelse bruker du til vanlig da?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 13:17   #58
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Marikken: Takk! Lurer på hvordan den er i størrelsen.

Det står på http://www.trendsales.dk/main.asp?si...0DESC&status=1 at brystmålet i str 3 er 2x53cm

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 13:45   #59
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Denne var tøff, og kanskje litt varmere, for de over ehr er ikke spesielt varme nei


og denne


Disse to er de eneste i høstkolleksjonen som jeg kunne tenkt meg. Til gjengjeld er de "helt meg".

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 14:56   #60
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Med fare for å bli forhatt, mislikt, kastet ut, kastrert, mobbet, nedverdiget, blokkert, spammet og tja... noe mer...


Noen av de klærne der var rett og slett støgge, liker dere slikt altså? Ikke rart jeg fikk dårlig utslag på FP-testen

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no