Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gjengs pris hos frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-10, 00:00   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

En kompis av meg brukte samme frisør i lang tid. Plutselig ble det signifikant dyrere, og hun kunne stolt fortelle at det var fordi hun nå var blitt overklippmesterstylistassistentsjef. Han sa gratulerer, jeg bestiller en ny time om 6 uker hos noen andre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 00:03   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Jeg betaler 2000 for klipp og farge.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 00:04   #23
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Jeg var hos frisøren på fredag og betalte 1880 kr. Det er vask, striping (en farge) og styling. Tar jeg to farger med striper så blir det 650 kr til, det tok jeg meg ikke råd til denne gangen. Det er svindyrt å gå til frisøren. Jeg har brukt samme frisør i flere år, klarer bare ikke å bytte men han er ikke av de billigeste nei ...

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 00:22   #24
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Sist jeg var hos frisøren betalte jeg 1500 kun for striper. Klipp ligger på ca 650 kr

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 00:46   #25
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Jeg betaler rundt 600 for farging av ettervekst, og ca 600 for klipp. Jeg klipper ikke håret hver gang jeg er hos frisøren, men har kommet dithen at farging erhelt nødvendig.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 01:05   #26
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.842
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Jeg kjenner jeg er glad jeg har en nabo som er frisør.
Jeg betaler ca. 400,- for klipp og farging.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 01:18   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Gærninger!
Jeg klipper håret ca 2 ganger i året og da betaler jeg vel rundt 600,-. Stusser litt selv innimellom eller så klipper mamma....
Har ingen spesiell klipp, det bare gror...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 07:19   #28
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Jeg betalte 1400 for farge og klipp og litt styling i går. 300 i tillegg for noe styling-gugg.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 07:57   #29
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Oi, det var dyrt. Jeg betalte 1800 for klipp og permanent retting. Som tar 3 timer. For bare klipp er det rundt 600, 400 for farging.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 08:11   #30
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.062
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Rundt 6-700 tror jeg, for vask, klipp og styling. Farging driver jeg ikke med. Kunne muligens fått det litt billigere (men vanskelig i Oslo), men jeg liker frisøren min så godt, og så er det ett minutt å gå fra jobb og dit. Men nesten 1900, det var mye!!!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 08:21   #31
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Var det rundt 5-600 kr tro? Betalte i overkant av 1100 tilsammen på fredag. Det var barneklipp, styling-greie og klipp og form på meg. Form? Hun fønet og puttet noe greier i håret mitt. 580 tror jeg min del av regninga lå på.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 09:09   #32
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Jeg farger håret selv, og klipper meg for 150,- hos ei venninne som er frisør

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:24   #33
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Sist gang klippet jeg lugg og tok ettervekst - kr. 595.

Gangen før hadde jeg "full pakke"; klipp, farge av ettervekst, foliestriper og kur. Det betalte jeg ca. kr 1.300 for.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:31   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Tror jeg betaler ca. 600 for klipp og ca. 1500 for farge/klipp. Mer hvis jeg striper det. Jeg tror mannen hadde reager som Mauser her om han hadde lest denne tråden. Han betaler 200 hos "Ali" inne i byen og synes det er litt i overkant.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:35   #35
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Jeg klippet meg i går, og betalte 405 kroner. Jeg farger aldri. Hun som klippet meg i går brukte gode 40 minutter på klipp og styling. Hun var ikke lærling. Syntes det var ganske billig, og jeg ser jo nå at det stemmer!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:42   #36
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

JEg betaler nå 1200 for klipp og farge og styling og kur. Men det er hos ei som er "billig" for hun har salongen hjemme.
Der jeg gikk før, betalte jeg 16-1800 for det samme.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:47   #37
valborg
Superaktiv
 
valborg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 345
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Jeg har tidligere ligget på 1000-1300 hos den lokale frisøren her (bydelssenter i Oslo). Skiftet til nærmeste Leslie og havnet med en "art director" som jeg var veldig fornøyd med. Det ble dyrt (ca 2000) men sveisen (klipp og tofarget striping pluss farging og napping av bryn) holder lenger.

__________________
02, 04, 08
valborg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:49   #38
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.887
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

400 for klipp. Tror det er noe av det billigste en kan få her i Trheim. (utenom sånn 150-200 i noen innvandrersjapper).

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 12:07   #39
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.326
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

400 kr for klipp. Jeg har aldri farget håret jeg da...

Skjønner nå hvorfor min "frisør-post" på budsjettet mitt er betraktelig mindre enn "standard". Klipper jentene selv, og går selv til frisør ca 5 ganger i året. =ca 2000 kr i året.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 12:21   #40
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

420 tror jeg for klipp. Har aldri farget eller stripet håret.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no