Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror dere at dere kan påvirke gjennom div. aktiviteter?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-19, 18:30   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror dere at dere kan påvirke gjennom div. aktiviteter?

Tenkte på det tidligere i forbindelse med at jeg så at kvinnegrupp Ottar hadde en aksjon med "send truser til Erna" (i forhold til abortloven, mener jeg) og nå så jeg en oppfordring til å sende inn en henstilling til riksadvokaten i forbindelse med en domsak ("Moren til Angelica"-saken).

Selv har jeg ikke deltatt i hverken det ene eller det andre. Har alltid tenkt at det er liten gjennomslagskraft i denne typer aksjoner, men jeg opplever at dette endres nå. På grunn av media får man et mikrofonstativ som gir høyere volum.

Hva tenker dere? Gir aksjoner noe resultat? (Kom gjerne med eksempler) Deltar dere selv i aksjoner? Hvis ja, hvilke? Og hvorfor? (Det mangler jo ikke på saker å engasjere seg i, så man må jo gjøre et utvalg)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-19, 19:18   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere at dere kan påvirke gjennom div. aktiviteter?

Jeg sender en del e-poster som Amnesty tar initiativ til, og da blir jeg veldig glad de gangene vi får beskjed om at folk er frigitt. Så ja, jeg gjør sånt og har tro på at det kan gjøre en forskjell.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-19, 20:33   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror dere at dere kan påvirke gjennom div. aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sender en del e-poster som Amnesty tar initiativ til, og da blir jeg veldig glad de gangene vi får beskjed om at folk er frigitt. Så ja, jeg gjør sånt og har tro på at det kan gjøre en forskjell.

Akkurat dette gjør jeg også.
Jeg gikk også i tog for å beholde abortloven uendret.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no