Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp meg å velge "bunad"

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken bunad skal Ruska få ?
Veslemøy 15 17,65%
Martine 44 51,76%
Rondastakk 24 28,24%
Dropp det 2 2,35%
Deltakere: 85. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 14:04   #41
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å velge "bunad"

Hm, er det bilde av flere der, ser bare ett, eller tar det bare lang tid å laste ned??

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 17:08   #42
*Linda*
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 5
*Linda* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp meg å velge "bunad"

Ser bare ett jeg også

*Linda* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:43   #43
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge "bunad"

Har dere sett på selve siden deres ? Masse bilder der

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:51   #44
Britta
..nettavhengig studinne..
 
Britta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 39
Britta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp meg å velge "bunad"

Jeg stemte for Martine - syns den var absolutt penest.

__________________
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går....

Britta; mor til Katta (10.00) og Kris (03.05)
Britta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 23:09   #45
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge "bunad"

Nå har den kommet. Ser fin ut, men er ikke helt overbegeistret for kvaliteten som ikke står i forhold til prisen etter min mening. Selve kjolen er veldig tynn i stoffet. Skjorta er kjempefin, det er forkledet også heldigvis.
Har sittet på jobb i kveld og sydd alle knappene bedre på
Kjøpte 104 og har lagt den opp 5 cm.
Ruska var overlykkelig og danset rundt i stua da hun fikk prøve den på. (før den ble lagt opp dette her)

*poff*

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.

Sist redigert av Susse : 23-04-08 kl 23:18.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 23:56   #46
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å velge "bunad"

Jeg stemte Veslemøy men det er vel mest av nostalgiske grunner. Jeg hadde den bunaden selv når jeg var liten og nå bruker Jentungen den på 3. året

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 19:26   #47
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge "bunad"

Hvis bomullsvarianten av Rondestakken er den i Solbergstoff så stemmer jeg på den. Men jeg ville like gjerne hatt den ensfarget i livet. Jeg synes stripestoffet er nydelig, men forsøket på å etterligne det rutete ullstoffet synes jeg ikke falt heldig ut, særlig liker jeg ikke grønnfargen i rutene. Det er vel så historisk korrekt med ensfarget liv, og på Husfliden i Oslo solgte vi den mye med det. Solberg har både mørkerødt og blått og grønt stoff som egner seg godt. Veldig behagelig drakt for småjenter!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no