Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor lenge - hengevugge

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-09, 14:33   #1
HKM
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9
HKM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor lenge - hengevugge

Dere andre som bruker eller har brukt hengevugge... Hvor lenge bruker dere den?

Jenta mi er 5 mnd, vi tenker å bruke den til hun er 6 mnd, da tør jeg ikke lenger, for vi må jo bytte før hun plutselig klarer å sette seg opp og reise seg opp tenker jeg....

Men det hadde vært kjekt å bruke den enda lenger... Når klarer ungene å reise seg opp? Husker ikke jeg.

HKM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 14:36   #2
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge - hengevugge

Vi brukte leandervuggen til eldste her til hun var ca. 6 måneder. Da lå hun på magen og tittet over kanten og var åpenbart blitt for stor til å ligge der. Men barn er jo forskjellige i den motoriske utviklingen, så sikkert mulig å bruke den lenger. Hvor lang vuggen er er jo også en faktor, vår begynte å bli for kort da også.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 21:18   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge - hengevugge

Jeg tror dette kommer veldig an på vuggen. Jeg har hatt Miyo Baby Hammock og den er utrolig kort. Når barnet vokser litt skal det ingenting til før det har sparket opp åpningen i enden, så jeg syntes den var skikkelig skummel.

Kjøpte Byssanlull hengevugge og bare elsker den! Den omsvøper babyens kropp og det er derfor ikke så lett å sette seg opp i den. Den er lang, så jeg regner med å bruke den i noen mnd til. Tvillingene er 6 mnd nå.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 22:05   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge - hengevugge

Vi ryddet ned vugga vår (bastvuggen de selger hos pur natur) da lillebror fylte året. Han var den meste motorisk apatiske ettåringen jeg vet om, og det var den eneste plassen han sov, faktisk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 22:49   #5
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge - hengevugge

I en periode, husker ikke når, sparket Knerten seg nærmest ut av hengevugga (indisk hengevugge), så vi la ham i seng. Men vi vendte tilbake til hengevugga igjen, og da lå han i den til han var godt over halvåret. Rundt åtte måneder, kanskje? Og han var stor for alderen.
Men det kommer sikkert an på type vugge. Leandervuggene har hard bunn, har de ikke? Indisk hengevugge har hengekøyeform, så det skal godt gjøres å greie å sette seg opp i slike.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no