Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er innafor av varm mat på toget?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-17, 21:02   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Vel, Sorry for at jeg er så teit da. Himmel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 21:09   #62
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Du ække teit, tally. Men den pølsa og potetmosen ein får kjøpt på toget lukter da ingenting? Eg syns generelt toget er ein stad der matlukt er lite sjenerende, folk et jo heile tida på bergenstoget, og eg har aldri tenkt på at det er sjenerende lukter.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 21:18   #63
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Av alle ting som er nevnt her, synes jeg pølser er det som lukter desidert verst.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 21:20   #64
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg tror konklusjonen må bli at inntil videre tar man bare med den maten man har lyst på, for noen misliker lukta uansett hva det er.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 21:24   #65
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Folk kan spise hva de vil, så lenge de vasker klærne sine sånn dann og vann. Jeg blir uggen av lukta av uvaskede klær.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 21:34   #66
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, dette lurte jeg også litt på. Det lukter jo mat ganske mange steder. For meg er matlukt liksom bare en del av livet og hverdagen, en lukt som jeg verken liker eller ikke liker, den bare er der. Det skal i alle fall være noe veldig spesielt, uvanlig og ekstremt for at jeg skal få problemer. Husker også en diskusjon her inne, hvor enkelte fikk det til å høres ut som den reneste tortur om man måtte stå og steke vafler to timer på et arrangement. Som den mest grusomme lukt man kunne bli utsatt for. Vafler liksom.

Neida, ikke tortur, men slitsomt og kvalmende var det enkelte sa om den saken.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 10:18   #67
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Egentlig så er det jo ikke rart i det hele tatt at ulike mennesker reagerer ulikt på lukt. Luktesansen er vel den av sansene våre som har den mest omfattende og kompliserte oppbygging, og samarbeid med andre "etater" i fysisk/mentalt miljø i kroppen vår.
Genetisk er vi forskjellige med tanke på hvordan oppbyggingen av de ulike luktreseptorene er, og hvor sterkt de oppfattes. Luktesansen er også nært knyttet mot hukommelse, som både gjør at vi husker og kan skille ulike lukter, men også ubevisst assosiere lukten mot tidligere hendelser.
Jeg tror at hele denne kompliserte sanse/følelsesrekka gjør at jeg f. eks synes at den lukta av et dampende vaffeljern er ubehagelig, at hvitløkånde hos andre for snart 30 år siden har fått meg til å ikke spise hvitløk, og at jeg jakter land og strand rundt etter det beste kanelduftelyset. At når jeg kjenner lukta av sjø og tang kicker alarmberedskapen inn hos meg og jeg må jobbe hardt for å skille hva som lukter fisk og hva som er god saltvannssjølukt.
Finurlige greier det der og jeg ønsker meg toleranse og forståelse for disse forskjellene hos folk uten nedlatende stikk.
De fleste som sier de reagerer på lukt sier jo bare hvordan de reagerer, at de eier problemet og hva de skulle ønske, ikke at man stiller seg opp med protestplakat på toget med NEI TIL MATLUKT.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 10:24   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Vel, jeg var ikke nedlatende. Jeg spurte av interesse. Jeg syns svarene jeg fikk var langt mer nedlatende enn mitt ærlige spørsmål, gitt. Så er man interessert i forståelse bør man i det minste fatte at andre ikke umiddelbart fatter den enorme forskjellen på forbigående matlukt på tog og i trappeoppgang eller restaurant f.eks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 10:33   #69
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vel, jeg var ikke nedlatende. Jeg spurte av interesse. Jeg syns svarene jeg fikk var langt mer nedlatende enn mitt ærlige spørsmål, gitt. Så er man interessert i forståelse bør man i det minste fatte at andre ikke umiddelbart fatter den enorme forskjellen på forbigående matlukt på tog og i trappeoppgang eller restaurant f.eks.

Jeg fatter veldig godt at andre ikke fatter, det er jo derfor jeg kommer med den gode forklaringen min.

For å dra den videre; på en restaurant har man en forventning om at det skal lukte mat, og man har gjerne valgt sted ut fra sine positive preferanser. Det gjør at opplevelsen blir en annen enn når man kommer på et tog der man ikke forventer matlukt, og at lukten av hvitløk og makrell i tomat ikke passer inn i forventningen,- og dermed gir forsterket ubehag. Tror nå jeg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 10:36   #70
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg syns fortsatt det er veldig rart å ikke se forskjellen her, og tenke at om man plages av pølselukt, frityrlukt eller annet i et innelukket transportmiddel i bevegelse, så har man et matluktproblem som inkluderer ting som å ferdes på gata eller gå inn i boligblokker eller til og med på restaurant. Skal vel ikke allverdens innlevelsesevne til å se for seg at matlukt er noe en kan bli kvalm av å ha tett på seg i buss eller på tog.

Så nei, jeg fatter fortsatt ikke at det er så vanskelig å fatte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 10:56   #71
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

En av de verste mat-luktene jeg vet om er vaffelstekeos. Det kan virkelig få meg kvalm.
Makrell har jeg i grunnen blitt vant til, det var en periode (vi snakker år) der 90% av kollegaene mine spiste det til lunsj. Man blir immun.

Ellers har jeg slept med meg burger på toget mang en gang. Det er jo det som er tilgjengelig i nærheten av perrongene. Dersom jeg tar toget er det stort sett enten flytoget eller Bergensbanen. Jeg tar ikke sistnevnte uten å ha med mat, selv om det nok ofte er en blanding av noe niste og noe varmere.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 11:26   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg har ikke noe problem med å skjønne forklaringer. Jeg har et problem med å bli kalt nedlatende når det sant å si ikke er jeg som er nedlatende her. Når man får beskjed om at det er rart å ikke forstå, og at man ikke kan fatte at folk ikke forstår det helt av seg selv innbyr man ikke til at folk i det helt tatt kan spørre og tilegne seg forståelse. Sant å si blir jeg bare trassig, oppgitt og får mindre lyst til å ta hensyn.

Jeg har ikke noe problem med å forstå at man blir dårlig av matlukt. Jeg spurte bare om hvordan det artet seg ellers, fordi slik noen beskrev det her virket det så omfattende at det ikke var helt innlysende at det kun gjaldt tog og buss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 11:52   #73
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Det er godt mulig jeg leser dere feil, men jeg oppfattet noen av dine og Lille Mys utsagn/spørsmål som litt nedlatende.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 11:57   #74
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg oppfattet heller ikke spørsmålsstillingen som nøytral og undrende. Jeg tror lett formuleringer som starter med "Dere som er så..." kan oppfattes som nedlatende.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 12:00   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Vel, det var ikke ment nedlatende. Hva lille my mente kan ikke jrg stå innenfor, men det CAR nå engang jeg som ble sitert av flere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 12:55   #76
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg fatter veldig godt at andre ikke fatter, det er jo derfor jeg kommer med den gode forklaringen min.

For å dra den videre; på en restaurant har man en forventning om at det skal lukte mat, og man har gjerne valgt sted ut fra sine positive preferanser. Det gjør at opplevelsen blir en annen enn når man kommer på et tog der man ikke forventer matlukt, og at lukten av hvitløk og makrell i tomat ikke passer inn i forventningen,- og dermed gir forsterket ubehag. Tror nå jeg.

Når jeg er i det offentlige rom forventer jeg lukter. Mat, kropp, hår, parfyme og alt mulig annet. Det er jo uansett om jeg er på restaurant, i en trappeoppgang, på en båt, en buss, et tog eller på gaten.

Det at jeg blir syk av skyllemiddel og parfyme er jo mitt problem og gjør at jeg ofte velger egen bil for å forflytte meg fra a til b.

Da jeg tok toget denne uken (av praktiske hensyn) hadde jeg kjøpt brødskiver med egg i et ubetenksomt øyeblikk. Det var såvidt jeg turte å spise dem med denne tråden friskt i minne.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 18:10   #77
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg er på toget nå og skulle ønske jeg hadde en saftig burger eller pizza.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 19:34   #78
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg kan lett bli kvalm av å gå forbi gatekjøkken i byen, eller bak mcdonalds. Synes ikke det lukter så ille inne på mcd, så jeg har ingen problemer med å spise der. Synes også at enkelte blokk-oppganger er problematiske, og trappegangen på jobb utenfor skolekjøkkenet gir meg også antydning til kvalme. Har ikke opplevd å ha blitt plaget av lukt på tog, men jeg har sjelden tog.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 22:37   #79
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Kan jo informere at jeg fikk x til å fore gutta med middag før vi dro og da ble det salat til gutta og kald stekt ris til meg. Hjem igjen var det salat til meg og eldste og baguett til yngste. Så jeg tror vi var ganske luktfrie.
Å kjøpe noe på toget er totalt utelukket. Koster jo skjorta.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 19:40   #80
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Egg, makrell i tomat og det som LUKTER er ikke innafor der man sitter. Da synes jeg man bør vise hensyn og spise det i spisevognen. Jeg blir tog bil og busssyk av sterke lukter og hadde hatt det fælt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no