Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilket lag heier du på?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 23:16   #21
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

BRANN og liverpool!

Sambo som er sunnmøring, holder med AAFK og Molde. Han har bodd her i Bergen i ti år, så han er nok blitt litt Brannsupporter også!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 23:23   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Selvsagt er det Brann!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 23:30   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

BRANN og liverpool!

Sambo som er sunnmøring, holder med AAFK og Molde. Han har bodd her i Bergen i ti år, så han er nok blitt litt Brannsupporter også!

Endelig et menneske med god smak. Det var jenta si det!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 23:36   #24
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Liven: I februar, skal sambo og jeg til England og se Liverpool spille!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 23:51   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Liven: I februar, skal sambo og jeg til England og se Liverpool spille!

Heldiggriser!
Vi skal evt i april, avhengig av priser, billetter og om mannen får fri fra jobb.
Norwegian? Billetter gjennom supporterklubben?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 23:54   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Liven: I februar, skal sambo og jeg til England og se Liverpool spille!

Åh - heldiggrisene!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 00:12   #27
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Hm, vet ikke helt. Vi skal ta båten bort.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 00:18   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Hm, vet ikke helt. Vi skal ta båten bort.

Skal dere se dem borte mot New Castle, kanskje? I begynnelsen av februar? Vinterstorm over Nordsjøen høres ikke særlig forlokkendes ut....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 10:32   #29
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Iallfall ROSENBORG og litt ARSENAL...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:05   #30
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Skal dere se dem borte mot New Castle, kanskje? I begynnelsen av februar? Vinterstorm over Nordsjøen høres ikke særlig forlokkendes ut....


Er sikkert det vi skal, og jeg tenkte på det i natt da det blåste kraftig her. Sambo jobber jo på båt, så han har vært ombord i all slags vær, på båt. Jeg er en pyse, så jeg kommer nok til og tenke på bølging og gynging .

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:23   #31
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Strømsgodset, var på cup finalen 1991 da godset vant 3-2 over Rosenborg,det ble fest det!
ManU fordi(flau.. ) de tøffeste gutta holdt med det laget da jeg vokste opp
Litt Start pga mannen

Har et øye til Arsenal også, festet sammen med Ian Wright, Tony Adams og gjengen i 94 var det vel.

Eldste barna her i huset holder med ManU pga mamma selvfølgelig, mens lillegutt fikk Arsenal drakt i sommer, så han sier han holder med Arsenal. Litt usikker om det er greit

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 15:43   #32
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Opprinnelig lagt inn av komo, her.

Litt Start pga mannen

Snakker om Start
Jeg husker det var en 16mai kamp Viking-start og da var det en som satt rett ved oss som skreik til en Start supporter "Myggen pulte Julius" Herreguuuud jeg trodde jeg skulle le meg ihjel....

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:57   #33
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

FFK og ManU

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:22   #34
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

LYN og ARSENAL

  Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:27   #35
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Fredrikstad(FFK) og Liverpool og litt Arsenal pga mannen. Det er tradisjon i familien å holde med FFK, selv om vi er fra Oslo

Og gutane vant cupfinalen idag, der var jeg sammen søster og far, kjempegøy

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:13   #36
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Brann og bare Brann

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:14   #37
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Liker egentlig ikke fotball i det hele tatt, men om jeg skal heie på noen så blir det Rosenborg.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:02   #38
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Brann og bare Brann

Og pittelitt på Liverpool? Pittelittegrann?

Opprinnelig lagt inn av Fluke

Liker egentlig ikke fotball i det hele tatt, men om jeg skal heie på noen så blir det Rosenborg.


Og jeg som alltid har hatt så godt inntrykk av deg. Akk ja.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 16:30   #39
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Strømsgodset og Liverpool!



Vålerenga, selvfølgelig. Engelsk fotball har jeg aldri engasjert meg noe særlig i.
Ellers er det helt greit at det var Brann som havnet over Våerenga, når noen først skulle havne der, liksom. RBK, derimot sliter jeg mer med.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 23:29   #40
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket lag heier du på?

Har endelig funnet MIN klubb. Samelandslaget.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no