Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Hvilken by bør søke om å arrangere OL for Norge?
Oslo 7 16,67%
Trondheim 2 4,76%
Tromsø 12 28,57%
Ingen av delene 21 50,00%
Deltakere: 42. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-06, 19:43   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Oslo lar norsk vinteridyll ligge, og satser på asfalt og urbane trender i kampen mot Tromsø og Trondheim for å bli det norske OL-alternativet i 2018.
http://www.dagbladet.no/sport/2006/1...ents_container


Ny meningsmåling viser stor tro på og støtte for et Tromsø OL

http://www.tromso2018.no/index.gan?id=612&subid=0

http://www.tromso2018.no/


Sist redigert av Frost : 04-12-06 kl 19:54.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 19:47   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Det første som slo meg var "Det er da ikke 1. april i dag!?", og når jeg leste nedover kommentarene så jeg at det var fler enn meg som tenkte sånn.

Jeg er egentlig veldig for gjenbruk av anlegget på Lillehammer, men syns Tromsøs plan ser spennende ut også.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 19:52   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Jeg syns som Fluke at om OL skal arrangeres i Norge igjen, så bør det være en idè å gjenbruke anlegget på Lillehammer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 20:12   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Enig med de over. Skal det feires i norge så er Lillehammer stedet. Skjønner ikke helt hvorfor vi skal skape konkurranse innad i landet. Om vi vil ha OL her så kan man sende inn EN søknad mener jeg. Sinnsykt dyrt å fronte alle byene som vil ha OL.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 20:19   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Jeg skjønner ikke poenget med å ha OL i Norge i det hele tatt. De pengene kan Oslo fint bruke på andre ting. Og sikkert de andre byene også.

Allikevel syns jeg det at de hadde tenkt videre bruk for både haller og OL-byen var bra (håndballhaller og boliger). Og skal man først ha det i Oslo syns jeg det er greit å ha det i sentrum.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 09:58   #6
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Jeg håper inderlig at vi slipper OL igjen. Hvis vi absolutt må ha det så får de pokker ta meg gjenbruke Lillehammer.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 10:02   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg håper inderlig at vi slipper OL igjen. Hvis vi absolutt må ha det så får de pokker ta meg gjenbruke Lillehammer.

Enig!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 10:16   #8
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg håper inderlig at vi slipper OL igjen. Hvis vi absolutt må ha det så får de pokker ta meg gjenbruke Lillehammer.

Amen.

Det ville vært helt krise å legge OL til Tromsø. All infrastruktur som trengs for et så stort arrangement kommer jo nærmest ikke til å bli brukt igjen etter det, og vil bare stå og råtne. Det er jo ikke særlig stort behov for store idrettsarenaer der utenom en evt. OL.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 10:46   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg håper inderlig at vi slipper OL igjen. Hvis vi absolutt må ha det så får de pokker ta meg gjenbruke Lillehammer.

Helt enig.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 10:47   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Enig med de over. Skal det feires i norge så er Lillehammer stedet. Skjønner ikke helt hvorfor vi skal skape konkurranse innad i landet. Om vi vil ha OL her så kan man sende inn EN søknad mener jeg. Sinnsykt dyrt å fronte alle byene som vil ha OL.


Men til syvende og sist så skal det jo bare sendes en søknad..Kampen som foregår nå er jo for å finne ut av hvilken by som skal søke fra Norge.. Det er jo ikke engang sikkert at Norge kommer til å søke.

Når det er sagt så bør jeg som bor i Tromsø være for Tromsø OL ,men jeg er sannelig ikke sikker, heller vel kanskje litt til at dersom man skal arrangere OL en gang til her så kan man likegreit ruste opp på Lillehammer hvor det meste finnes fra før.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 14:50   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men til syvende og sist så skal det jo bare sendes en søknad..Kampen som foregår nå er jo for å finne ut av hvilken by som skal søke fra Norge.. Det er jo ikke engang sikkert at Norge kommer til å søke.

Når det er sagt så bør jeg som bor i Tromsø være for Tromsø OL ,men jeg er sannelig ikke sikker, heller vel kanskje litt til at dersom man skal arrangere OL en gang til her så kan man likegreit ruste opp på Lillehammer hvor det meste finnes fra før.

Jeg skriver litt kjappere enn jeg tenker noen ganger ...

Den konkurransen som skapes innad i landet er for dyr mener jeg. Selv om Norge selvsagt sender bare én søknad, så brukes det masse penger for å bli enige om hvilken by vi søker for.
Liker det ikke.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 15:26   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.807
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Jeg synes ærlig talt noen andre kan arrangere OL. Nå kan Norge holde labbene unna for en stund.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 15:29   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes ærlig talt noen andre kan arrangere OL. Nå kan Norge holde labbene unna for en stund.

Det var 42 år mellom OL i Oslo og på Lillehammer, og det er passe avstand.
Norge kan søke om å få OL i 2036 istedet.
Og da er det sikkert gått såpasse skeis med hele planeten at vi kan ha sommer-OL.

:løsningsorientert:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 16:36   #14
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Tromsø, så klart. Oslo har bare tåke, det har vi jo sett gang på gang. Lillehammer har hatt det før. Nå er det Tromsø sin tur.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 16:49   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

sist det var ol så hadde nordlandsbanen fått nye tog, før ol, og disse be tatt sørover og vi så de aldri igjen,etter ol


Nei til ol mener nå jeg
Ikke mange igjen med sportslig ond, juksepaver hele gjengen.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 17:03   #16
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.500
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det var 42 år mellom OL i Oslo og på Lillehammer, og det er passe avstand.
Norge kan søke om å få OL i 2036 istedet.
Og da er det sikkert gått såpasse skeis med hele planeten at vi kan ha sommer-OL.

:løsningsorientert:

Eller vi her på Vestlandet kan søke! Samme det, om det er sommer eller vinter-ol for oss, det regner samme søren!

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 17:24   #17
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skriver litt kjappere enn jeg tenker noen ganger ...

Den konkurransen som skapes innad i landet er for dyr mener jeg. Selv om Norge selvsagt sender bare én søknad, så brukes det masse penger for å bli enige om hvilken by vi søker for.
Liker det ikke.

Og det er jeg helt enig i, bare tull å bruke så mye penger...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 18:21   #18
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Tromsø, så klart. Oslo har bare tåke, det har vi jo sett gang på gang. Lillehammer har hatt det før. Nå er det Tromsø sin tur.

Jaaa! La oss arrangere OL så mange forskjellige steder som mulig, sånn at vi kan bygge flotte giga-anlegg i så mange byer som mulig! Det koster jo nesten ingenting, og etterpå kan vi bare rive alt igjen og være stolte i femti år etterpå for vi hadde det fineste OL noensinne!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 18:32   #19
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Tromsø er (selvfølgelig ) det mest eksotiske stedet - som ville gitt best norgesreklame og et mest minnerverdig arrangement. Men det ville ødelegge naturen i området så jeg håper de slipper. Dersom Norge skal ha OL mener jeg også at vi bør gjenbruke Lillehammer. Men aller helst bare la være.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 18:39   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo vil ha asfalt-OL. Hvor mener du OL bør arrangeres?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jaaa! La oss arrangere OL så mange forskjellige steder som mulig, sånn at vi kan bygge flotte giga-anlegg i så mange byer som mulig! Det koster jo nesten ingenting, og etterpå kan vi bare rive alt igjen og være stolte i femti år etterpå for vi hadde det fineste OL noensinne!

Hi,hi. jeg synes det er alt for mye sport på tv allerede, og bryr meg egentlig ikke om OL. Men skal vi nå har det her i landet, så har jeg svart mitt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no