Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

God (tynn) dunjakke til tur som tåler litt vind og vann

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-18, 09:57   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

God (tynn) dunjakke til tur som tåler litt vind og vann

Har du noen tips? Jeg er ikke så glad i sånne allværsjakker og kunne heller tenke meg en i dun som tåler litt vær. Gjerne med hette.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-18, 19:59   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God (tynn) dunjakke til tur som tåler litt vind og vann

Ingen?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-18, 21:09   #3
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: God (tynn) dunjakke til tur som tåler litt vind og vann

Jeg vet ikke om Ghost Whisperer fra Mountain Hardwear tåler så mye vann og vær, men varm og lett - det er den. Jeg har en uten hette.

Og så vet jeg ikke hvilken størrelse eller farge du ser etter, men de har en grønn med hette på salg på sportsnett.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-18, 21:23   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God (tynn) dunjakke til tur som tåler litt vind og vann

Jeg er veldig glad i min Helsport Gjende-jakke. Men de har dessverre slutta og lage klær Er du liten og nett har de den igjen i XS, https://www.helsport.no/gjende-dame

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 08:33   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God (tynn) dunjakke til tur som tåler litt vind og vann

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Jeg vet ikke om Ghost Whisperer fra Mountain Hardwear tåler så mye vann og vær, men varm og lett - det er den. Jeg har en uten hette.

Og så vet jeg ikke hvilken størrelse eller farge du ser etter, men de har en grønn med hette på salg på sportsnett.

Tusen takk for tips! Ser ut som denne skal tåle både litt vann og vind, så jeg kjøpte den. Bare et annet sted, da jeg trengte mindre størrelse. Kjøpte den grønne. Er det skikkelig regnvær bruker jeg allværsjakke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 08:33   #6
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God (tynn) dunjakke til tur som tåler litt vind og vann

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg er veldig glad i min Helsport Gjende-jakke. Men de har dessverre slutta og lage klær Er du liten og nett har de den igjen i XS, https://www.helsport.no/gjende-dame

Tusen takk for tips! XS blir for lite. Jakka så god ut.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-18, 16:14   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God (tynn) dunjakke til tur som tåler litt vind og vann

RAB microlight er veldig god, og tåler litt vær.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no