Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 19:39   #61
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Du får vel lest de åpne?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:40   #62
Millivilli
Aktiv
 
Millivilli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 217
Millivilli er litt kul
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Ok, er det noen åpne og noen lukkede? Jeg har ikke prøvd så mange, men de jeg har prøvd har nektet meg tilgang.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 20:05   #63
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Ja, noen åpne og noen lukkede. Du kan klikke på Blogger øvest på siden og da får du opp de åpne. De lukkede må du spesifikt spørre om tilgang til, til den det gjelder.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 20:09   #64
Millivilli
Aktiv
 
Millivilli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 217
Millivilli er litt kul
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Da så. Takk for svar!

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:16   #65
PappaPapp
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 14
PappaPapp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Finnes det noe "testområdet" her inne? Slik at jeg kan få testet ut hvordan man f.eks får lagt inn bilde, teste ut "quote" osv osv. Slik at jeg ikke forsøpler unødvendig.

PappaPapp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:20   #66
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av PappaPapp, her.

Finnes det noe "testområdet" her inne? Slik at jeg kan få testet ut hvordan man f.eks får lagt inn bilde, teste ut "quote" osv osv. Slik at jeg ikke forsøpler unødvendig.

Nei, det er det ikke - bare prøv i en vanlig post, du, og spør hvis du ikke får det til. Virker det ikke, kan du endre posten etterpå.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:40   #67
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av PappaPapp, her.

Finnes det noe "testområdet" her inne? Slik at jeg kan få testet ut hvordan man f.eks får lagt inn bilde, teste ut "quote" osv osv. Slik at jeg ikke forsøpler unødvendig.

Klikker du "skriv svar", eller avansert under hutrigsvarboksen så vil du få mulighet til å forhåndsvise (teste ut) innlegget ditt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 22:55   #68
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Er det et et sted som er enda mer privat enn Medlemssalongen??
Altså et sted hvor man må ha mer enn 100 innlegg og over 100 i rykte.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 22:56   #69
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Er det et et sted som er enda mer privat enn Medlemssalongen??
Altså et sted hvor man må ha mer enn 100 innlegg og over 100 i rykte.

M2, 1000/1000. Også kan du opprette en blogg, der kan du selv bestemme hvem som leser med kontaktlisten, hvis du vil.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 22:57   #70
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

M2, 1000/1000. Også kan du opprette en blogg, der kan du selv bestemme hvem som leser med kontaktlisten, hvis du vil.

Ok.
Tusen takk for super raskt svar!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:38   #71
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Jeg syns det er helt ok med krav, jeg vil jo være her, så da er det jo noe problem å måtte skrive litt "for å bli kjent" her inne Men eh.. jeg er litt teit, for hva betyr 100 i rykte?

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:41   #72
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Jeg syns det er helt ok med krav, jeg vil jo være her, så da er det jo noe problem å måtte skrive litt "for å bli kjent" her inne Men eh.. jeg er litt teit, for hva betyr 100 i rykte?

Man kan gi "poeng" til innlegg man liker (og minuspoeng til innlegg man ikke liker), ved å trykke på -symbolet.

Hvis du går inn på kontrollpanelet ditt, kan du se, et stykke ned på siden, hvor mange poeng du har totalt. Disse poengene kalles "ryktepoeng", og det å gi slike poeng kalles å "prikke" eller "gi en prikk". (Positiv tilbakemelding er en grønn prikk, negativ er rød.) Du vil også se en oversikt over "prikkene" dine i kontrollpanelet. Man kan skrive en liten kommentar sammen med prikken, og disse kommentarene kommer opp i listen over tilbakemeldinger.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:43   #73
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man kan gi "poeng" til innlegg man liker (og minuspoeng til innlegg man ikke liker), ved å trykke på -symbolet.

Hvis du går inn på kontrollpanelet ditt, kan du se, et stykke ned på siden, hvor mange poeng du har totalt. Disse poengene kalles "ryktepoeng", og det å gi slike poeng kalles å "prikke" eller "gi en prikk". (Positiv tilbakemelding er en grønn prikk, negativ er rød.) Du vil også se en oversikt over "prikkene" dine i kontrollpanelet. Man kan skrive en liten kommentar sammen med prikken, og disse kommentarene kommer opp i listen over tilbakemeldinger.

Tusen takk for svar. Jeg har tittet litt, men finnes det en oversikt over hvor mye man får/gir? Eller kommer det an på hvor mange prikker man har kanskje? (hvor mange gir bort?)

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:47   #74
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Tusen takk for svar. Jeg har tittet litt, men finnes det en oversikt over hvor mye man får/gir? Eller kommer det an på hvor mange prikker man har kanskje? (hvor mange gir bort?)

Hvor mange du gir bort kommer an på hvor mange poeng du selv har fått, hvor mange innlegg du har skrevet, og hvor lenge du har vært medlem. "Skalaen" justeres innimellom, og jeg tror ikke det ligger noen oppdatert oversikt noe sted.

Men hvor mange poeng du selv gir, det ser du også på kontrollpanelet - der står det "Du gir X poeng" over listen over "Dine siste tilbakemeldinger" (som for øvrig er de tilbakemeldingene du selv har gitt). Det er ingen som skal gi mer enn 10 poeng, det er derfor "skalaen" justeres av og til.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:48   #75
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Takk takk ! Det siste oppdaget jeg nettopp
Da er det bare å håpe at folket syns man bidrar med noe fornuftig innimellom

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 16:11   #76
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

oi, ser det er en stund siden jeg var her sist

på markedsplassen - betyr det man må ha 500 inlegg + 500 i rykte, eller en av delene? Er ikke kritikk altså, ser bare at det er endret, og spør bare for å ikke gjøre noe galt

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 16:16   #77
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Både og.
(Det finnes.... ehh, metersvis med innlegg om akkurat den saken...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 16:17   #78
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Sorry, jeg fant det nå, Men både diskusjonstråden og den andre infoenm fant jeg via en annen tråd, Omformulerer: kanskje slette denne da?

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 15:56   #79
Aviendha
Nybegynner
 
Aviendha sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 27
Aviendha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Godt å vite, må prøve å lese meg opp her

__________________
Remember, even at a Mensa convention someone is the dumbest person in the room!
Aviendha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:54   #80
Ella8pw
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 26
Ella8pw har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nytt tilgangskrav for medlemsområdet

Hjelper det å bare si noe her også? Helt ny jeg )

Ella8pw er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no