Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor får jeg tak i settekasse?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-09, 18:29   #1
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Hvor får jeg tak i settekasse?

Har prøvd på finn.no og.vil ha en gammeldags settekasse, ikke lett å få tak i..noen tips?

__________________
Ett vennlig ord kan være det skjønneste av alle gaver...
glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:31   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse????

Bruktbutikk ala Fretex?? Noen interiørforretninger har jo også slike gamle ting. Loppemarked.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:36   #3
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse????

Jeg har en gammel, kjempe fin, vet ikke om jeg skal selge den da men.
Men etter at vi flyttet har ikke funnet noe sted å henge den. Mine foreldre som fikk dem av en eldre mann som jobbet for posten en gang i tiden.

Hva selger man evt slikt for da? Eller hva ville du gitt for den heter det vel. For mye er til salgs for penger....

Kan evt ta bilde i kveld.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:37   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse????

Hør med trykkerier som har lang historie, de har ofte flotte kasser til dette formålet.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:44   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse????

Jeg kan nok også hoste opp en settekasse, i mørkt tre, som jeg hadde som barn. Min mor har prøvd å prakke den på meg i det siste, men jeg har ikke behov for en støvsamler av slikt kaliber. Har også mange søte små glassdyr som sto til pynt i den. (Hvis jeg finner dem, da..).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 19:00   #6
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse????

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jeg har en gammel, kjempe fin, vet ikke om jeg skal selge den da men.
Men etter at vi flyttet har ikke funnet noe sted å henge den. Mine foreldre som fikk dem av en eldre mann som jobbet for posten en gang i tiden.

Hva selger man evt slikt for da? Eller hva ville du gitt for den heter det vel. For mye er til salgs for penger....

Kan evt ta bilde i kveld.

Vil gjerne ha bilde!! Hm..pris vanskelig..kan du ikke sende meg bilde og mål, så kan vi diskutere prisen?

__________________
Ett vennlig ord kan være det skjønneste av alle gaver...
glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 19:01   #7
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse????

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg kan nok også hoste opp en settekasse, i mørkt tre, som jeg hadde som barn. Min mor har prøvd å prakke den på meg i det siste, men jeg har ikke behov for en støvsamler av slikt kaliber. Har også mange søte små glassdyr som sto til pynt i den. (Hvis jeg finner dem, da..).

Interessert kan du sende meg bilde og mål??

__________________
Ett vennlig ord kan være det skjønneste av alle gaver...
glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 21:04   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Jeg får ikke gjort det før til helga, evt. Men du kan jo se om det dukker opp noe annet i mellomtiden?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 06:33   #9
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

En del nettbutikker som har disse nå.

For eksempel her. Scroll nedover.
http://www.nitsirkna.no/shop.asp?mp=...evel1=15549459

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 07:32   #10
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Jeg har ei venninne som driver med brukt og antikk. Mener å huske at hun har en settekasse. Si fra om du ikke får tak i så kan jeg høre med henne.
Ungene her har settekasser på rommene sine til alle de små skattene de samler på.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 17:49   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Jeg har også en settekasse som er stuet vekk.
Ikke slik som på bildene i linken ovenfor, men av den ekte gamle typen. Det er den største modellen jeg har.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 17:52   #12
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har også en settekasse som er stuet vekk.
Ikke slik som på bildene i linken ovenfor, men av den ekte gamle typen. Det er den største modellen jeg har.


Har du bilder?? Pris og mål? Er de gamle som er finest da..

__________________
Ett vennlig ord kan være det skjønneste av alle gaver...
glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 18:31   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Bilder sendt

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 25-03-09 kl 19:50.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 23:13   #14
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Litt artig tråd. Eldste her tror jeg ville hatt glede av en slik. Titte litt rundt om vi finner noe. Småting er så fasinerende.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 20:49   #15
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Jeg har ett par, kan sikkert selge den ene...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 21:12   #16
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Denne tråden nærmer seg å fylle to år gammel, Nip! Men det er sikkert andre som kan være intr.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 21:42   #17
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Det var ikke Nip som dro frem tråden. Det var et reklameinnlegg som dro frem tråden (innlegget er slettet).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:07   #18
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Aha!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:15   #19
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Denne tråden nærmer seg å fylle to år gammel, Nip! Men det er sikkert andre som kan være intr.

haha. ok, så den bare på nye innlegg jeg, så tenkte ikke på å sjekke datoen

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:17   #20
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i settekasse?

...og jeg var ikke klar over at reklame kunne dytte gamle tråder opp igjen!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no