Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vegetariske "kjøtt"-produkter, se her!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 12:22   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vegetariske "kjøtt"-produkter, se her!

http://www.vegerian.se/001nutana/001nutana.htm

Jeg levde omtrent på disse da jeg var vegetarianer (i 6 år), og selv om det muligens ikke akkurat er det sunneste man kan spise, så er det iallefall et greit supplement. SÅ usunne er de vel heller ikke.

Kjøttdeigen (ser ut som lys kjøttdeig) smaker nesten som ekte kjøttdeig og jeg brukte den til alt jeg ellers bruker kjøttdeig til, feks. lasagne, kjøttkaker, pizza, taco osv. Ei venninne ble skikkelig overrasket over at det IKKE var kjøttdeig hun fikk servert, jeg fortalte nemlig ingenting før etter at vi hadde spist.

Nuggetsene og snitslene er kjempegode, og pølsene og gourmet-burgerene smaker faktisk 95 % identisk med ordentlige pølser og burgere. Mannen min tok opp burgere fra fryseren en gang, de lå i en plastpose. Han spiste dem og syntes de smakte knallgodt. Det han ikke visste var at de var vegetariske, og da jeg spurte ham om hvor burgerene mine var blitt av, fikk han helt hakeslepp.

Løp og kjøp!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:52   #2
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekk også disse: http://www.anamma.org/

De føres bl.a. av Ultra, og er veldig gode!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:54   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, både de og Nutana er gode, men jeg syns ingenting slår Hälsans kök.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 16:27   #4
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vegetarian Taco Mix fra Santa Maria bruker vi endel. God i burritos og lasagne.

Fra Hälsans kök bruker vi mest pølsene og farsen. Kjøper i Sverige. Mye billigere enn i helsekost eller daglivare i Norge.

Har også "lurt" venner med pølsepizza og lasagne.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no