Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva har du sett på TV denne uka?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-12, 11:34   #1
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Hva har du sett på TV denne uka?

Og da mener jeg programmer som finnes i det ordinære TV-programmet, ikke nedlastede serier, film på DVD og slikt

Sånn var det hos oss:

Fredag - Beat for Beat på NRK1
Lørdag - Masterchef, 2 episoder på BBC Lifestyle
Søndag - Nordisk villmark på NRK1
Mandag - Folkeopplysningen på NRK1 og Asbjørn Brekke-show på TV Norge
Tirsdag - Brennpunkt på NRK1
Onsdag - Kråkeklubben og Dyrevenn på NRK Super med minsta, Luksusfellen på TV3 og Doomsday Preppers på National Geographic
Torsdag - Så mange kanaler, ingenting å se

Jeg konkluderer med at jeg ser mest på NRK1.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 11:36   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Barne-TV har stått på, og jeg så barne-TV med hordene i går, ellers har jeg ikke sett TV denne uka.

Jeg ser aldri TV, unntatt når jeg er besøk hos svigers, for der står TV-en på hele dagen, så da er det av og til vanskelig og unngå.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 11:44   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Nyheter, Juventus vs. Chelcea, og så hadde vi på Åndenes Makt i går og lo oss fillete.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 11:49   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Ser lite på TV, men jeg så Åndenes makt sånn halveis i går da. Det var jo ganske.... underholdende.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 11:50   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Øhm. Folkeopplysningen. Og Fantorangen. Og det var det ...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 11:53   #6
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Nasjonalgalleriet og Barnas beste.

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 13:31   #7
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Jeg har ihvertfall sett Beat for Beat og Luksusfellen, og i går gløtta jeg såvidt på FCK - Molde... Og Torsdag kveld fra Nydalen. Ellers følger jeg med på Eastenders og Glee/Glee Project.. Det aller meste tas opp på PVR og så ser jeg det når det passer. Ser ytterst sjelden noe som helst akkurat når det går på tv, men vi laster så å si aldri ned noe.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:35   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Veldig lite, som vanlig. Har sett en episode av Luksusfellen, House og Bondi Beach. That´s it.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:37   #9
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Fantorangen og nyheter, ikke hver dag.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:37   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Jeg har sett Grey's Anatomy, Private Practice og Brothers & Sisters. Men de to siste så jeg som opptak.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:38   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Ser sjelden TV live. Men i løpet av uka har jeg sett Beat for Beat, Nytt på Nytt, Norske Talenter, Puls, Dagsrevyen, Midtnytt, Sinnasnekkeren, Luksusfellen, Boligjakten og Solgt. Og gløttet på Fantorangen med et halvt øye.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:39   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Jeg har sett en og annen video når VH1s "The Rock Show" har stått på i bakgrunnen. Jeg har ellers sett små snippets av "The Regular Show" på Cartoon Network. Og i dag morges så jeg én video på MTV. Jeg tror faktisk det er alt jeg har sett siste uka.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:41   #13
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Fantorangen.
20:00 med Raske Menn.
Big Bang Theory.
Top Gear.
Michael McIntyre's Comedy Road Show.
QI.

(Jeg ELSKER BBC Entertainment!)

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:42   #14
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Lørdag: NRK1- det med de som synger i forskjellige sjangere (husker ikke hva det heter, men det er på kvelden)
Mandag: Jakten på kjærligheten ( )
Tirsdag: Sinnasnekkern

Også en hel del barne-tv og Fantorangen, men "se" er antakelig en overdrivelse - slumre er mer innafor sannheten.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:47   #15
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Folkeopplysning, Grey's Anatomy, Klovn, Luksusfellen sånn halvveis, Boligjakt, Solgt! og Åndenes Makt. Og nyheter.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 14:48   #16
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Værmelding - hver dag; Nrk eller TV2, helst begge...
Dokumentar på TV2
Greys og Privat Praksis på TV2
Ellers ser jeg som oftest Lørdagsrevy m/lørdagsmagasin i opptak senere lørdagskveld *knirk*

Jeg er blitt veldig selektiv på hva jeg gidder å bruke tv tid på med årene.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:01   #17
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Enkeltpenkelt, zip nada ingenting.
Men jeg har lastet ned og sett (og grått av) begge episodene med Bondelandet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:10   #18
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Hm. Ingenting på fredag, lørdag.
Søndag: Alt for Norge og Ylvis: tv-Norge
Mandag: Asbjørn Brekke og 71 grader nord: tv-Norge
Tirsdag: Sinnasnekkern: tv-Norge, Greys: tv2
Onsdag: Ylvis: tv-Norge
Torsdag: House, nrk3

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:13   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Vi så et eller annet på nrk på lørdag, men jeg husker ikke hva.

Og så har jeg sett en sending med Supernytt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:25   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Ingenting tror jeg faktisk. Dvs, TV har jo stått på, men jeg har ikke satt meg ned for å se noe av det. Vi har derimot satt på Big Bang Theory på DVD på kvelden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no