Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Moralsk kødilemma

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 08:43   #41
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Moralsk kødilemma

Klart jeg hadde tatt den. Hadde det pipet, og ingen hadde gått til skranken, hadde jeg ikke løpt fram og tatt den ledige plassen, men siden det er en som gir lappen til meg, hadde jeg takket pent og tatt den, selvfølgelig.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 10:48   #42
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Moralsk kødilemma

Det som er forkastelig, synes jeg, er de som går ut og ikke kommer tilbake innen deres nummer er ropt opp, og så forlanger å få gå foran nestemann.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 12:46   #43
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moralsk kødilemma

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Selvfølgelig tar jeg lappen. Jeg ser ikke noe dilemma en gang.

Nei, jeg skjønte heller ikke greia?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 20:42   #44
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Moralsk kødilemma

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det som er forkastelig, synes jeg, er de som går ut og ikke kommer tilbake innen deres nummer er ropt opp, og så forlanger å få gå foran nestemann.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:14   #45
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moralsk kødilemma

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Selvfølgelig tar jeg lappen. Jeg ser ikke noe dilemma en gang.

Helt enig. Jeg har flere ganger gitt bort kølapper selv. For alle bak i køen spiller det jo liten rolle.

Men vi havnet en gang i diskusjon med noen amerikanere som mente det var umoralsk å stå i to køer, altså at Eksen og jeg stod i hver vår kø og valgte den som gikk fortest. De pratet masse bak ryggen vår om hvor uhøflig det var. Til slutt snudde jeg meg og sa at det er mye mer uhøflig å snakke bak ryggen på folk.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:26   #46
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Moralsk kødilemma

Det er da intet dilemma. Man tar lappen og takker for at det finnes snille mennesker.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:36   #47
Tinkerbell
Fullverdig medlem
 
Tinkerbell sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 70
Tinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Moralsk kødilemma

Enig med flertallet her, hadde tatt lappen og takket Tror det er vanlig og ikke noe andre blir fornærmet av.

__________________
Mamma til verdens beste tulle
Tinkerbell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no