Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-14, 11:55   #41
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

FP har litt påvirkningskraft. Jeg kom nettopp hjem fra Cubus med tynne grå kosebukser som vist over her. Sammen med en svart v-genser mente mannen det var svært akseptabelt sofaantrekk.

Knis. Jeg tok også med meg en i dag, riktignok svart. Og siden jeg vet at Andamannen er litt, eh, var på konseptet kosebukser, så har jeg ikke spurt om den er innafor. (Og den sammen mannen har en gang kastet(!) flere av mine svarte v-gensere. Nesten så jeg føler for å skingre litt, kjenner jeg. Mulig jeg må oppdatere lageret litt der også igjen. Jeg liker svarte v-gensere. Fortsatt.)

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 11:59   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

OK. Da har jeg googlet litt, men må stoppe. Jeg har funnet min:




Perfekt! Det må være den aller styggeste buksa jeg noen gang har sett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:10   #43
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Jeg har en lekker, diger grå joggebukse. Og en haug med rutete pusjbukser, omtrent som denne:

http://www.timarco.com/no/undert%C3%...pants-check-in

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:14   #44
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Har en lilla ullfrottebukse fra Janus. Men den er på hytten. Må ta den med hjem, eller kjøpe meg en ny, den er jo superdigg å ha på!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:16   #45
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Perfekt! Det må være den aller styggeste buksa jeg noen gang har sett.


Ikke sant?

Problemet mitt nå, etter å ha vist den frem, er at faenskapet dukker opp i alle Zalandoannonser jeg får rundt omkring på nettet. Stakkars meg. (Den er i tillegg fra Versace og er uforskammet dyr.)

Jeg må altså lære meg aldri å vise frem sånn drit igjen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:59   #46
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Knis. Jeg tok også med meg en i dag, riktignok svart. Og siden jeg vet at Andamannen er litt, eh, var på konseptet kosebukser, så har jeg ikke spurt om den er innafor. (Og den sammen mannen har en gang kastet(!) flere av mine svarte v-gensere. Nesten så jeg føler for å skingre litt, kjenner jeg. Mulig jeg må oppdatere lageret litt der også igjen. Jeg liker svarte v-gensere. Fortsatt.)

:skingrestemme: kaste svarte v-gensere? hva skal man ha på seg da, da?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 13:15   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Min kjære var en slik en som var allergisk mot joggebukser. Helt til han møtte meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 13:25   #48
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Korleis er dei Pulz-buksene i storleiken?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 13:33   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Korleis er dei Pulz-buksene i storleiken?

Veldig romslige.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no