Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sekk til tiåring

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-18, 23:56   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sekk til tiåring

Yngste er akkurat begynt i sjøspeideren. Tur neste helg. De må pakke i sekk (skal ikke gå veldig langt, men skolesekken blir for liten). Kan nok like gjerne kjøpe en ok sekk.

Han er ikke så stor. 140 cm lang. Hva bør jeg kjøpe?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-18, 00:38   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sekk til tiåring

Ungene mine har Deuter fox 40 liter sekk, som er spesielt beregnet på barn. Den har flere justeringsmuligheter i ryggen, slik at lengden kan reguleres, så den vokser med barnet. Den sitter godt både på meg, på 176 cm, og minstesnuppa som er i underkant av 140 cm. De har vært store nok for de overnattingsturene vi har vært på hittil, og jeg synes de er supre.

Ellers vet jeg at mange speidere kjøper sekk fra Speiderbutikken.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-08-18 kl 00:48.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-18, 00:46   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sekk til tiåring

Jeg har sittet og lest om Deuter fox 40, My. Den ser jo perfekt ut.

Eldste er også speider. De har ønske om fjelltur til sommeren, så det er greit med en god sekk. Speidersekkene ser også ok ut, men de får han ikke prøvd.

Tror vi må innom Oslo Sportslager på lørdag og se på Deuter. Men Osprey sekkene ser også bra ut.

Eldste har en Bergans Rondane, men hun har alltid vært så lang.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-18, 00:59   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sekk til tiåring

Her ser du størrelsen på sekken slik den var på mine to tiåringer, på interrail i sommer. Jenta er litt under 140 cm og gutten er ca 150 cm. På det første bildet er ikke sekkene fullstappet (enda). På det andre bildet har guttungen fylt opp sekken sin litt mer.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-08-18 kl 01:05.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-18, 08:04   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sekk til tiåring

De så veldig fine ut!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-18, 14:24   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sekk til tiåring

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ungene mine har Deuter fox 40 liter sekk, som er spesielt beregnet på barn. Den har flere justeringsmuligheter i ryggen, slik at lengden kan reguleres, så den vokser med barnet. Den sitter godt både på meg, på 176 cm, og minstesnuppa som er i underkant av 140 cm. De har vært store nok for de overnattingsturene vi har vært på hittil, og jeg synes de er supre.

Ellers vet jeg at mange speidere kjøper sekk fra Speiderbutikken.

Vi rakk ikke innom butikken i Oslo i helgen, så jeg bestilte bare en på nettet nå og ba pent om de kan klare å sende den i dag så vi kanskje får den senest fredag. Turen er fredag.

Han ønsket seg grønn, det hadde de ikke inne, så jeg har bestilt blå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 21:17   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sekk til tiåring

Sekken kom i dag, men den blir i minste laget, dessverre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no