Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg fine skinnjakker!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-13, 01:40   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vis meg fine skinnjakker!

Jeg ønsker meg skinnjakke(r)!

Jeg har en sort og nydelig myk en, men den er lommeløs og det blir jeg ikke helt fortrolig med, den er for "clean" til hverdagsbruk rett og slett.

Jeg leter altså etter skinnjakker med i alle fall to lommer, de må ikke være for korte (gjerne rekke ned til hofteparti) og uten virkelig gjennomsyra bikerlook - dvs jeg ønsker ikke overkill med blanke glidelåser og/eller nagler. Men gjerne litt røff allikevel. Fortrinnsvis ikke semsket og helst uten bråt i ribb/stoff. Ja, også må den/de ikke under noen omstendighet koste mer enn 3k. For kravstor kanskje!? Alexander har noen virkelig fine, men de koster jo dertil gjerne og er ikke så enkle å få tak i her i byen.

Både sort, brun og grå er av interesse.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 12:33   #2
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg fine skinnjakker!

Jeg sitter på padda og er elendig til årlege inn lenker derfra, men Google Rock'n Blue. Jeg har (helt tilfeldig) to jakker derfra. Den ene kjøpte jeg for flere år siden i Orrefors av alle steder, den andre på Shoe Lounge i går.

De har nydelig kvalitet på skinnet, den sorte som er noen år gammel er som ny fortsatt. Jeg liker de godt fordi de er passe enkle og i godt, mykt skinn. Den jeg kjøpte i går ser sånn ut, bare litt lysere.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (19,6 KB, 27 visninger)
__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 14:28   #3
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Vis meg fine skinnjakker!

Denne syns jeg så fin ut:

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no