Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ville du brukt til denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-13, 23:14   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hva ville du brukt til denne kjolen?

Eventuelt; hvordan ville du stylet den?






Jeg har kjøpt den, elsker den - men så er den ikke helt meg likevel på et vis. For det første er den for kort til å bruke uten noe under - i allefall til hverdags. Den når meg som er 170 til over kneet. Jeg har ikke noe annet som er marine - og ser at det blir feil med sort, og kanskje litt kjedelig med bare marine?

Hva ville du brukt til denne?

:vurderer beholde eller ikke:


Sist redigert av Mei : 21-04-13 kl 23:19.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 23:20   #2
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Åååå, fin! Kjøpt kvar hen?

High heals i nude kan vel fungere, dersom du har det. Eg har ankelstøvlettar i marine, som ropar på den kjolen.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 23:21   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Jeg har kjøpt den på Zalando, men de ble utsolgt på null komma svisj.

Den er alt for kort for at jeg føler meg komfortabel med høye hæler og nothing more. Kan den brukes med tights under? Den er for lang for å være tunika og for kort for å være kjole. :vanskelig:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 08:46   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Elsker skunkfunk altså! (Tantesofie: folkmalmo har og endel fra skunkfunk)

Hva med gule sko? Lilla sko?
Jeg har ikke hatt problemer med å bruke sort longs, sorte sko og sort cardigan til dette jeg altså.



Den turkisfargen som brukes med den rød kjolen funker og, tenker jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 09:36   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Men synes ikke dere den er for kort? Selv med longs under?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 09:40   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Jeg er ikke helt sikker. Jeg ser litt for meg at jeg kunne brukt mye energi på å bekymre meg for lengden om jeg har hatt den på meg selv, egentlig...men det er innmari fin da. - Og det er jo ikke slik at "alle" vil tenke på "mei med den korte kjolen" - men det hjelper jo ikke om du selv føler på det.
Om den går like langt opp til deg som til de på bildet, så kanskje - om den går like over kneet, så er den ikke for kort.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 09:43   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Kul kjole! Jeg hadde ikke hatt problemer med longs/tights under, men selv kunne jeg ikke brukt den uten. Jeg ville følt den for kort for meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 09:43   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Hvor høyt opp går de i størrelse?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 09:47   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Til 42 tror jeg. Jeg har 40 og den er ikke stor i størrelsen.

Tights under går greit altså? Sånne til under knærne? Hvilken farge da? :vanskelig:

Kunne den ikke vært 5 cm lengre daaah!?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:06   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Tights til under knær tror jeg at jeg villet ha hatt i blått altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:12   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Til 42 tror jeg. Jeg har 40 og den er ikke stor i størrelsen.

Tights under går greit altså? Sånne til under knærne? Hvilken farge da? :vanskelig:

Kunne den ikke vært 5 cm lengre daaah!?

Siden du faktisk spør: jeg syns du skal ha hele strømpebukser til denne. Ikke tights som stopper ett eller annet sted før tærne.

Den er sikkert fin med klarblå strømpebukser til nå så tidlig på våren. Senere kan du ha tynne, hudfargede eller bare ben.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:13   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Er forøvrig enig med Tallulah. Strømpebukse er penere.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:27   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Jeg tror for øvrig du ser strålende ut i kjolen, den er slett ikke for kort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:29   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

En litt tykk, mørkeblå strømpebukse ville jeg ha brukt. Med litt tykkelse på strømpebuksa tåler man (og i alle fall du!) litt kortere kjoler. Nå har jeg ikke gransket lårene dine, men du er da ei trent og fin dame?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:33   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Det er ikke noe i veien med lårene mine ( takk ) men jeg liker ikke å vise dem frem til alle og enhver. Strømpebukse er for meg mye naknere enn tights. Selv om den er tykk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:40   #16
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Kan du sy på en 5cm kant i turkis? :???:

Du trenger hverken strømper eller tights til, men må du, så heldekkende strømpis i turkis eller blått.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:45   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Den kjolen var vanvittig kul!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:48   #18
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

For meg (43 år) er den for kort for strømpebukse/tights/ikkeno under. Det er min mening da. Så korte kjoler bruker jeg kun over bukser. Hvite eller blå jeans? Clamdiggers om sommeren, hvis langbukser blir for varmt. Tror hvitt hadde sett fresht ut sammen med den kjolen, og gjerne en liten dæsj knallrødt også.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:51   #19
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Er det alderen, beina, eller rett og slett lysten som bestemmer når man kan ha korte kjoler? :bare lurer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:57   #20
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det alderen, beina, eller rett og slett lysten som bestemmer når man kan ha korte kjoler? :bare lurer:

For meg er det alderen som avgjør. Jeg kan ha så lange fine bein jeg bare vil, men det blir ikke mer miniskjørt på meg. Den tiden er forbi. Hvor korte kjoler du skal bruke er det du som bestemmer.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no