Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-18, 09:41   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Jeg har en deilig sofa med slitte trekk. Ønsker meg nye, eller nye brukte. Vet om bemz-siden, men det er for dyrt.

Noen som har peiling på andre steder jeg kan finne? (Jeg vet om Finn.no. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 09:59   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

blocket.se?
(trekk heter klädsel)

Evt sy selv?

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 13-09-18 kl 10:53.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 20:12   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Du har vel Dekoria også, men jeg aner ikke om de er billigere enn Bemz.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 20:27   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Finnes visst masse greier på nett ser jeg, når jeg først begynner å søke. Hm. Har bestilt stoffprøver fra Bemz, men kjære vene, man får jo tre nye sofaer på Finn for prisen av trekkene.

https://www.covercouch.com/us/cover-...6.html#_p24386

Denne var en del billigere, men jeg ble skeptisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 22:12   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Finnes visst masse greier på nett ser jeg, når jeg først begynner å søke. Hm. Har bestilt stoffprøver fra Bemz, men kjære vene, man får jo tre nye sofaer på Finn for prisen av trekkene.

https://www.covercouch.com/us/cover-...6.html#_p24386

Denne var en del billigere, men jeg ble skeptisk.

Jeg skulle i sin tid kjøpe nye trekk til to Ektorp-sofaer, men endte med å selge dem og kjøpe brukte i fargen jeg ønsket meg. Langt billigere!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 22:18   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg skulle i sin tid kjøpe nye trekk til to Ektorp-sofaer, men endte med å selge dem og kjøpe brukte i fargen jeg ønsket meg. Langt billigere!

Ja. Med mindre man har en god Ektorp sovesofa som oss. Denne har gått ut, og er ganske bra til å være en sovesofa.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 22:29   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg skulle i sin tid kjøpe nye trekk til to Ektorp-sofaer, men endte med å selge dem og kjøpe brukte i fargen jeg ønsket meg. Langt billigere!

Det kan tenkes at vi ender med det. Nå skal jeg først male og tapetsere, så får vi se hva vi ender med som sofaløsning. Jeg ELSKER Karlstaden, men den er et lite hakk for stor. Dvs, stua er et lite hakk for liten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 21:47   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Vi har en gammel Ektorp sovesofa fra Ikea som vi har bestilt nytt trekk til på ebay. Det sys i Kina i dette øyeblikk. Det koster riktignok litt, så det er en avveining opp mot ny sofa.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 23:41   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Ugh. Nå har jeg bildegooglet sofaer så nå trenger jeg en lilla eller grønn fløyelssofa. Så da må jeg sy selv. :howhardcanitbe:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 23:44   #10
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

50% på Bolia Hanna sofa nå. så ut som den var i rosaish fløyel ihvertfall

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 23:51   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?

Men jeg kjøper ikke ny sofa uansett altså. Selv om det er en JUNGEL av vakre sofaer der ute.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no