Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva i all verden har man på stueveggene?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-12, 12:48   #21
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 12:59   #22
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Oooh, den Pacman-hylla!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 13:12   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Bokhyller!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 14:50   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Men kva like du da? Kva gir deg glede av å omgi deg med? Stearinlys? Blomster? Kunst?

Det første eg hadde gjort var å fjerne alt som henge på en spiker fordi den var der i utgangspunktet og få hengt opp det du tross alt har slik du ønske ha det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 14:50   #25
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men kva like du da? Kva gir deg glede av å omgi deg med? Stearinlys? Blomster? Kunst?

Det første eg hadde gjort var å fjerne alt som henge på en spiker fordi den var der i utgangspunktet og få hengt opp det du tross alt har slik du ønske ha det.

Vet ikke hva jeg liker

Vet ikke hvordan jeg ønsker å ha det jeg har

Jeg _står_ virkelig fast altså!!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 15:18   #26
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Hjemmelaget kalender hører hjemme på kjøkkenet eller i entreen, ikke i stua. Hvite vegger blir bra.

Jeg ville kjøpt et eller to relativt store bilder. Jeg har ett fra skeidar og ett fra europris, og de fleste som kommenterer "kunsten" her hjemme sier mer om de to bildene enn de som faktisk er betalt mye for og kjøpt på en kunstforening.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 15:21   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Også ville jeg lagt vekk bøkene fra pianoet. De kan f.eks bare legges på stolen mens man ikke spiller.


Jeg synes strengt tatt at det på det øverste bildet også gjør seg bedre i andre rom enn stua, og at det kunne vært noen bilder på den lista i stedet, men det er jo ikke alltid man har flust av veggplass på kjøkkenet heller.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 15:32   #28
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes strengt tatt at det på det øverste bildet også gjør seg bedre i andre rom enn stua, og at det kunne vært noen bilder på den lista i stedet, men det er jo ikke alltid man har flust av veggplass på kjøkkenet heller.

Nei, dette må være her. Det er lillegutts dagtavler og slikt, og det må stå så ha kommer inntil og kan se skikkelig - på kjøkkenet blir det kjøkkebenk foran (stod der før, det funket ikke). I gangen er det ikke nok veggplass, og jeg kan ikke ha det på rommet hans siden jeg oppdaterer dagtavlen hver kveld etter at han har lagt seg og han våkner om jeg beveger meg i nærheten av rommet hans
Men at det ikke er direkte vakkert er jeg jo enig i!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 07:50   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Hva ER det røde lyset? :fascinert:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 08:11   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Jeg kan ikke hjelpe. Jeg er bare inn for å si at jeg er akkurat som deg når
det gjelder interiør. Jeg får det ikke til, og jeg vil ha alt på rekke og i symmetri og sånn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 08:48   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Folk er veldig forskjellige, jeg har en vegg med bokhylle. Laget av mannen min (og litt meg). Den er jeg kjempefornøyd med fordi at jeg elsker å være omgitt av bøker.Når jeg tenker på deg så tenker jeg at det hadde vært pent med tekstilkunst, eller tekstiler til pynt? Tekstiler "myker" veldig et rom, de er lette å bytte i forhold til årstider og helt greie å vaske (i motsetning til bøker - det er støvsamlere deLux, altså ...)

Jeg personlig har bestemt meg for å ha en strikkeillusjon på veggen (sikkert et 10 års prosjekt, men dog!) Og jeg har sett på disse:


Det passer meg. Jeg elsker illusjoner, og det at ting endrer seg når du flytter vinkel synes jeg er helt genialt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 09:31   #32
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva ER det røde lyset? :fascinert:

Dagtavla til lillegitt Den har et _enda_ mer fascinerende blått lys om natta, litt sånn som slangen i Mowgli.
Det røde lyset beveger seg nedover klokkeslettene ila dagen, også henger jeg på symboler til hver dag med hva som skjer på de forskjellige klokkeslettene og hvem lillegutt skal være med og sånt.

Him - kult bilde! Jeg har tenkt tanken om noe tekstilkunstgreier jeg og

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 10:31   #33
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Her er mine stuevegger. En bildelist, her kan jeg i utgangspunktet bytte ut bilder, men gjør det ikke. Ved siden av har jeg et ganske stort bilde, kjøpt på Europris. Jeg synes det er kult.



Ved spiseplassen har jeg dette bildet.



Og litt lenger bort har jeg denne store klokka, som jeg synes er ganske kul.



Jeg synes at det gjør seg med store ting på store vegger, og at småting hører mer hjemme på små vegger. Jeg har noen andre greier på noen småvegger rundt her, men det la jeg ikke merke til da jeg gikk rundt og knipset akkurat nå.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 10:32   #34
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Jeg vil anbefale to ting.

1) Klokke. Karlsson sine f.eks. er jo små kunstverk i seg selv.









Eller noen gøye:




Egne bilder i klokka?




2) Et bilde du har tatt, som er veldig deg, blåst opp på lerret (koster ikke mye hos Fotoknudsen, f.eks.).

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 20-06-12 kl 10:55.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 10:37   #35
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Jeg har en fondvegg som ikke har noen ting på seg foruten vindu med gardiner og en skjenk under.

Ellers har jeg en bildelist over TV-en, et speil ved spisestuen og et IKEA-trykk over sofaen. Resten er rimelig fritt for ting på veggene, der det ikke står et skap el.l. Det henger generelt lite på veggene i hele huset når jeg tenker meg om, et par bildelister bare.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 10:40   #36
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Ramses: Hvor fant du den fugleklokken. Den var kjempekul! (Og akkurat noe jeg trenger i gangen. Jeg liker ikke å ha klokke på armen, og mobilen går jeg ikke med på meg når jeg er hjemme)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 10:41   #37
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Den klokken Elise har der stod jeg akkurat og vurderte til kjøkkenet igår, i en større utgave, men endte med en litt mer nedtonet hvit en

Ellers takk for mange gode forslag! Så fint du har det, Elise!


Sist redigert av m^2 : 20-06-12 kl 11:01.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 10:44   #38
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Elise: Så fint du har det! Hvitt og lekkert!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 10:53   #39
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden har man på stueveggene?

Her har de en type, him. Produsenten er Diamantini & Domenoconi.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no