Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-15, 21:39   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Ja, det var det jeg lurte på i dag. Det trenger ikke være gratis. Jeg kan godt legge litt penger i det, men det må være enkelt å bruke. Jeg skal bare bruke det til enklere ting, som å sette sammen flere snutter til én snutt, klippe bort deler av snutter som er for lange, legge på bakgrunnsmusikk o.l.

Ja, også må det kjøre på Windows 8.1.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 21:45   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Premier elements? Jeg har ikke brukt det selv, men det er "hobbyversjonen" av det video-kollegaen min bruker hvertfall.

30 dager gratis prøve: http://www.adobe.com/no/products/premiere-elements.html

Jeg bruker iMovie, så jeg har aldri prøvd Adobe.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 21:50   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Godt tips. Takk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 18:10   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Hvis behovene er temmelig enkle kan Microsoft MovieMaker være helt greit. Langt mindre funksjonalitet enn Premiere Elements, men enklere å komme i gang med.

http://windows.microsoft.com/en-us/windows/movie-maker

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 19:07   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvis behovene er temmelig enkle kan Microsoft MovieMaker være helt greit. Langt mindre funksjonalitet enn Premiere Elements, men enklere å komme i gang med.

http://windows.microsoft.com/en-us/windows/movie-maker

Jeg tror ikke MovieMaker leveres lenger. Det er i alle fall ikke en del av verken min Office 8.1 Pro eller Office 2013.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 19:18   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror ikke MovieMaker leveres lenger. Det er i alle fall ikke en del av verken min Office 8.1 Pro eller Office 2013.

Det er bare å laste ned fra den websiden jeg linket til.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 19:26   #7
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Det er bare å laste ned fra den websiden jeg linket til.

Men det er ikke supportert på Windows 8.1 i følge websiden du linket til.

Ben "could still work, not worth a try" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 20:19   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Jeg tror IT-avdelingen blir vesentlig mer happy om jeg velger et Adobe-produkt enn et usupportert og utdatert Microsoft-program, kjenner jeg dem rett.

Og siden jeg allerede bruker Photoshop, primært til å croppe bilder med, kan jeg like gjerne forsette å være overkill i Adobe-retning.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 18:05   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket videoredigeringsverktøy vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Men det er ikke supportert på Windows 8.1 i følge websiden du linket til.

Ben "could still work, not worth a try" Murphy

Det er veldig lite som funker på Win8, men som ikke funker på Win8.1. Man kan vel si det slik at 99,999 prosent av programvaren som oppgir støtte for Windows 8 også er støttet av Windows 8.1. Og det skulle være noe sære greier for at det ikke var det - og da knyttet helt spesifikt opp i mot systemforskjeller mellom Win8 og Win8.1.

Edit: Win8.1 (og 10) står også oppført om man trykker på Download-valget: http://windows.microsoft.com/en-us/w...maker-download

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no