Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

iHerb og faktisk miljøgevinst?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-16, 15:14   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iHerb og faktisk miljøgevinst?

Når eg leiter etter inspirasjon til sunn mat på bloggar og liknande, er det veldig mange som skriv om iHerb sine økologiske matvarer som både godt for kroppen og godt for miljøet - gjerne med ein "Hugs tollgrensa", i tillegg.

Eg har bestilt ein del varer frå iHerb tidlegare. Her om dagen inn og handle her om dagen, slo det meg at med transport og embalasje og gjerne DHL eller UPS som køyrer pakken ut med bil og leverer han på døra, viss dei har tilbod på slikt, gjerne fleire små pakkar som er under 350 kr. kvar...

Kan ein framleis argumentere med ein miljøgevinst, når ein handler på denne måte? Dersom ein ønsker å tenke på miljøet, vil det ikkje då vere betre å kjøpe dei økologiske varene som koster mange penger i norske butikkar? Eller alternative matvarer som ikkje er økologiske, som krydder og liknande? Kva slags forbruksmønster er eigentleg "best" dersom ein tar med embalasje, transport og utkøyring i reknestykket, i tillegg til spørsmålet om økologisk/ikkje- økologisk mat? Eg blei veldig usikker på om det eigentleg er fornuftig å handle på nett på denne måten eller om ein eigentleg lurer seg sjølv litt, med å sjå seg blind på det økologiske aspektet her. Og viss ein skal tenke på miljø, korleis er det då mest hensiktsmessig å forhalde seg til postsendte pakkar frå utlandet? Kor mykje økologisk mat (som ikkje er tilgjengeleg i norske butikkar) bør ein kjøpe før det faktisk har ein miljøgevinst å bestille på nett?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no