Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-16, 19:14   #121
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ser den. Jeg trodde Blåklokke reagerte på at flere hadde sagt at bloggen hennes var uinteressant, når jeg bare så én som sa det, flere som var interessert og kom med konstruktive tilbakemeldinger. Jeg kalte henne ikke hårsår for at tråden ble tatt over av noe annet.

Eg trur eg ser kor kommunikasjonen har glippe her. Eg syntest ikkje tilbakemeldingar på sjangeren var konstruktivt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 19:18   #122
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg tenkte vel strengt tatt ikkje at HI spurde om enkeltelementer på bloggen og sjangeren, eg tenkte ho spurde korleis gjere ein blogg synleg for "dei riktige lesarane". Men det er klart at dersom ein les HI som "Kva synes FP om bloggen min", er det konstruktive tilbakemeldinger.

Innspela om foto, layout og målgruppefokus er konstruktive. Men innspel av typen "Dette er ikkje ein bloggsjanger eg finn interessant" er lite relevante. Poenget er jo å nå ut til dei folka som er interessert i sjangeren.

Jeg ser at "Hvordan nå ut til folk?" kan tolkes annerledes enn jeg gjorde det.

Men for meg kan faktisk en blogg i en sjanger jeg egentlig ikke er så interessert i, bli interessant fordi jeg er svak for gode og interessant bilder. Det kan være av nært sagt hva som helst. Jeg tror en stor andel av leseskaren til fotballfrua blåser i hva hun skriver, og kun ser på bildene. Det er ikke til å komme bort i fra at kvaliteten på dem stort sett er høy.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 19:24   #123
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg ser at "Hvordan nå ut til folk?" kan tolkes annerledes enn jeg gjorde det.

Men for meg kan faktisk en blogg i en sjanger jeg egentlig ikke er så interessert i, bli interessant fordi jeg er svak for gode og interessant bilder. Det kan være av nært sagt hva som helst. Jeg tror en stor andel av leseskaren til fotballfrua blåser i hva hun skriver, og kun ser på bildene. Det er ikke til å komme bort i fra at kvaliteten på dem stort sett er høy.

Eg ser og at eg har tolka spørsmålet veldig annleis enn deg og Tallulah, her. Men eg reagerte på ein del av tilbakemeldingane.

Eg er mest bevandra i bokbloggar, og der er definitivt teksten langt viktigare ender visuelle. Dei bloggene eg synest er gode har ofte lange innlegg med mykje tekst og få bilete. Så eg tenker at dei "generelle" råda er ganske sjangeravhengige. Og dermed stusser eg over tilbakemeldingar som går på valg av sjanger. Men i den grad eg les interiør-/ heime hos-blogger, er det visuelle langt viktigare.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 19:32   #124
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Uten at jeg skal lese hele tråden enda en gang er det vel ikke så mye sjangerkrutikk? Det står om spissing og å finne en tone, ikke skrive om noe annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 19:34   #125
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Uten at jeg skal lese hele tråden enda en gang er det vel ikke så mye sjangerkrutikk? Det står om spissing og å finne en tone, ikke skrive om noe annet.

Jeg tror heller ikke det går så mye på sjanger, men heller vinkling. Og jeg tror også det er nyttig å ha både et hovedformål og noen "underformål" med bloggen, og sånn sett passe på at innleggene har en retning. Hvertfall i starten. De fleste bloggere bruker jo tid på å finne sin form, og den utvikler seg jo mye etterhvert.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 19:35   #126
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Uten at jeg skal lese hele tråden enda en gang er det vel ikke så mye sjangerkrutikk? Det står om spissing og å finne en tone, ikke skrive om noe annet.

Eg tolka ein del av innlegga som kritikk av val av sjanger, eller tema, som familieliv, husarbeid og så vidare. Men eg orker geller ikkje lese heile tråden ein gong til.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 20:09   #127
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Som eit apropos til HI, for å spore tråden litt tilbake: Eg kan anbefale å legge til widgets kor du knytter saman blogg og instagram, facebooksida og Twitter, evebtuellt andre kanalar du bruker. Dersom det bare er eit enkelt trykk for å abonnere på oppdateringer, er det større sannsynlegheit for at eg hugser å abonnere, enn dersom det er sånn at eg må gå tilbake og sjekke kvar gong. I wordpress gjer ein dette enkelt ved å lagre adressa i widgets. Eg veit ikkje korleis det er på din plattform.

Jeg ville heller laget en funksjon for abonnement, hvor man kan få tilsendt et utdrag på e-post når man har postet noe nytt. Dette gjør man ved å installere et plugin for det. (Kan finne navn om det er interessant, Blåklokke).

Om man bruker Instagram og Facebook er det kjekt med sånne "like-bokser" ol, men det mer for å få opp antall følgere på Face og Insta. Flere kanaler å spre budskapet på, liksom.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 20:22   #128
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Jeg er nyoperert og kjenner at jeg ikke klarer å få sagt mitt tydeligvis.

Prøvde å skrive at jeg setter pris på alle rådene jeg har fått i ett eller flere av mine innlegg i dag men det virker som disse ikke har blitt sett. Men jeg har som jeg skrev fått mange relevante og gode tips om hvordan nå lesere. Disse rådene skal jeg og mannen min se nærmere på når formen min er bedre. Han har mye mer greie på det tekniske enn meg. Jeg står for innholdet mens han har ordnet det andre.

Så igjen, tusen takk for konstruktiv og god hjelp!

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 20:25   #129
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

God bedring!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 20:30   #130
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

God bedring!

Tusen takk

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 20:34   #131
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

God betring!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 20:37   #132
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ville heller laget en funksjon for abonnement, hvor man kan få tilsendt et utdrag på e-post når man har postet noe nytt. Dette gjør man ved å installere et plugin for det. (Kan finne navn om det er interessant, Blåklokke).

Om man bruker Instagram og Facebook er det kjekt med sånne "like-bokser" ol, men det mer for å få opp antall følgere på Face og Insta. Flere kanaler å spre budskapet på, liksom.

Ja, det var eigentleg det eg tenkte. I wordpress finst desse funksjonene, både abonner via mail og følg instagram/ Facebook-sida til denne bloggen ferdig under widgets. (Trur den ligg under "customize" på admin-sida).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 21:20   #133
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

God bedring. Jeg liker bloggen din jeg, og kommer til å fortsette å lese den.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 21:31   #134
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

God betring!

Takk for det! Og ekstra takk til deg som klarte å få frem det jeg selv ikke klarte

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 21:32   #135
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

God bedring. Jeg liker bloggen din jeg, og kommer til å fortsette å lese den.

Mange takk Og så hyggelig at du vil fortsette å lese!

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 21:50   #136
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Beklager, Blåklokke, men jeg må innrømme at jeg blir ganske paff over at du skriver så åpent og sårbart om hvordan datteren din har det på skolen, så lenge bloggen er med fullt navn og bilder av ungene. Skolealder, da er veien kort til at klassekamerater kan lese dette, enten sjøl eller over en forelders skulder, nå eller siden. Det avsnittet som begynner "Lille venn", f.eks, jeg skjønner at det er en betroelse om hvordan du føler det, men les det med en tiårings øyne om ei jente de ikke liker. Det er oppskriften på å bli gjort narr av.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 21:54   #137
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Beklager, Blåklokke, men jeg må innrømme at jeg blir ganske paff over at du skriver så åpent og sårbart om hvordan datteren din har det på skolen, så lenge bloggen er med fullt navn og bilder av ungene. Skolealder, da er veien kort til at klassekamerater kan lese dette, enten sjøl eller over en forelders skulder, nå eller siden. Det avsnittet som begynner "Lille venn", f.eks, jeg skjønner at det er en betroelse om hvordan du føler det, men les det med en tiårings øyne om ei jente de ikke liker. Det er oppskriften på å bli gjort narr av.

Nå kan jeg ikke skrive nøyaktig alder på datteren dette gjelder men vi har 6 døtre, det skal mye til p forstå hvilken av de jeg mener. Og hun er ikke i den alderen du av en eller annen grunn nevner. Jeg er virkelig uenig med deg men du må føle og mene det du står for selvfølgelig.

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 22:07   #138
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Nå kan jeg ikke skrive nøyaktig alder på datteren dette gjelder men vi har 6 døtre, det skal mye til p forstå hvilken av de jeg mener. Og hun er ikke i den alderen du av en eller annen grunn nevner. Jeg er virkelig uenig med deg men du må føle og mene det du står for selvfølgelig.

Det er vel en viss mulighet for at de som kjenner henne og søsknene vet hvem det kan gjelde. Og det spiller egentlig veldig liten rolle om de gjetter riktig, så lenge de tror de vet kan de erte, baktale osv.

Jeg skrev bare en tilfeldig alder, for å være ærlig håpet jeg at du ikke skrev sånn om de eldste som definitivt har venner i blogglesningsalder.

Og ja, jeg står for det jeg mener. Forskjellen er at om jeg tar feil i dette så går det ikke ut over noen.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 22:09   #139
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Her er jeg helt enig med Acsa. Jeg hadde ikke lest bloggen din før nå, og leste bare dette innlegget. Men, det er klart at dette er lett identifiserbart, du har i tillegg skrevet flere opplysninger i kommentarfeltet. Jeg synes ikke dette er greit i det hele tatt.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-16, 22:47   #140
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Mange flere enn du aner vil lese bloggen din, Blåklokke. De fleste er usynlige lesere. Jeg har aldri lagt ut bloggnavnet mitt på FP, kun i pm. Jeg skriver sjelden på FP om tema jeg blogger om og viser heller aldri bilder som kan koble Chanett og bloggen min sammen. Likevel har jeg blitt gjenkjent av brukere her som har koblet bloggen min til meg. Jeg har blitt stoppet i Oslo av et menneske jeg ikke kjenner som kjente meg igjen fra bloggen min.

Jeg hadde tenkt meg veldig godt om før jeg publiserte ting om barna. Man kan ikke gjemme seg på Internett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no