Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Beste cover til iphone (7 plus)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-16, 14:25   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Beste cover til iphone (7 plus)

LilleVenn skal nå få seg ny mobil. Etter opptelling av bursdagspenger, ender hun opp med en iphone 7 plus. Hun er dessverre en racer til å miste telefonen i gulvet, så hun trenger best mulig beskyttelse. Hva anbefales?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 16:12   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Det er ikke kommet mange cover som passer til denne telefonen enda. De har fra Apple, men mange andre har foreløpig bare til 6plus (som er like stor, men som har mindre kameraåpning bak) og altså ikke til 7plus. Si fra hva om du finner noe. Mistes tlf. mye i gulvet, anbefaler jeg gummi.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 17:12   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det er ikke kommet mange cover som passer til denne telefonen enda. De har fra Apple, men mange andre har foreløpig bare til 6plus (som er like stor, men som har mindre kameraåpning bak) og altså ikke til 7plus. Si fra hva om du finner noe. Mistes tlf. mye i gulvet, anbefaler jeg gummi.

Ja, jeg er klar over at det ikke er så mange som passer enda Må absolutt kunne ta bilder med coveret på.

Skal si fra om jeg finner noe

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 18:05   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Jeg har denne, bare i lys utgave og er veldig fornøyd.

https://eplehuset.no/webshop/iphone/...eboketui-2-i-1

Den finnes til plus og mener jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 18:15   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Den så fin ut Anne C

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 18:22   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Den så fin ut Anne C

Jeg synes det er veldig praktisk at jeg kan ta ut mobilen og la omslaget ligge hvis jeg ikke vil bruke det. Det sitter da et eget deksel på mobilen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 18:25   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes det er veldig praktisk at jeg kan ta ut mobilen og la omslaget ligge hvis jeg ikke vil bruke det. Det sitter da et eget deksel på mobilen.

Eneste jeg frykter er at hun da stort sett vil la omslaget ligge...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 21:20   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Otterbox?

Ser ikke dumt ut

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 22:36   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Jeg fikk satt på et ekstra glass på skjermen til min kliss nye Phon.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 23:47   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg fikk satt på et ekstra glass på skjermen til min kliss nye Phon.

Smart, jeg knuste to slike glass, før jeg var skikkelig uheldig og knuste hele, det var vel verdt pengene.

Ellers har jeg bestilt ok deksler på ebay.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 00:00   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Jeg har deksel fra Tech21, kjøpt på Spaceworld. Den skal beskytte telefonen på fall fra 2-3 meter.
http://www.iphonehuset.no/tech21-evo...Fer3cgodlzQL8g

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 06:56   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg fikk satt på et ekstra glass på skjermen til min kliss nye Phon.

Det skal jeg også gjøre

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 06:58   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste cover til iphone (7 plus)

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har deksel fra Tech21, kjøpt på Spaceworld. Den skal beskytte telefonen på fall fra 2-3 meter.
http://www.iphonehuset.no/tech21-evo...Fer3cgodlzQL8g

Den så fin ut også

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no