Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gråfarge til gang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-14, 11:26   #1
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Gråfarge til gang

Vi skal male gangen i sommer, jeg vil gjerne ha en fin gråfarge uten noe som helst rød eller gulskjær i, men synes det er vanskelig å finne noe som jeg liker.
Trappa er hvit, flisene er mørkegrå, hva passer til det?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 11:37   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Grå harmoni. Ren, men varm.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 13:05   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Jeg har holdt på med dette siden påske. Jeg har prøvemalt ca 7-8 forskjellige gråfarger. Alt kommer an på lyset! Grå harmoni ble blått hos oss. Vi endte til slutt opp med Kalk. Mitt råd er prøvebokser. Det som ser bra ut hos andre, gjør nødvendigvis ikke det hos deg.

Lykke til!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 21:59   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Jeg har brukt Kalk og syns det er en perfekt myk, men ikke gul gråfarge. Men på prøven i butikken så den beige ut så jeg tror det kommer veldig an på lyset.

Det finnes en reklamebrosjyre for malingen Wonderwall der det er bilde av Kalk på forsiden. Det syns jeg er ganske likt slik den ble hos meg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 00:36   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg har holdt på med dette siden påske. Jeg har prøvemalt ca 7-8 forskjellige gråfarger. Alt kommer an på lyset! Grå harmoni ble blått hos oss. Vi endte til slutt opp med Kalk. Mitt råd er prøvebokser. Det som ser bra ut hos andre, gjør nødvendigvis ikke det hos deg.

Lykke til!

Enig. Hilsen har malt stua åtte ganger siden påske.

Ren grå ble blå hos oss også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 03:43   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Jeg tror også at du bør prøvemale. Kanskje du kan cupvinnercupen ut hvilken farge gulvet er og ta en lysere variant av den på veggene? Dvs samme farge, men mer hvitt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 21:52   #7
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Prøv å matche med gulvet, er det gult i det vil det jo gjøre veggen gulere feks. Vi har industri i gangen, den er grå her, men kan sikkert bli blå. Ascott har vi på kjøkkenet, lun og lys. Du må også tenke på hvilken hvitfarge du har, den vil også påvirke og bli påvirket.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 22:19   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Det Darcy sa.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 22:43   #9
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Vi har supermatt Kalk. Veldig fornøyd

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 23:40   #10
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Vi skal male vår gang i Morgendis, da har vi i hele første etasje (stue, kjøkken, vaskerom og gang).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 23:52   #11
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Vi har ascott, tidløs og valmuefrø. Siste er mørk, men passer til de andre og bomullslistene våre

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 18:49   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Grå harmoni. Ren, men varm.

Takk for tips, fargen er helt perfekt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 21:00   #13
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gråfarge til gang

Vi har Perle i gangen, veldig fin.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no