Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 6 plus

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-15, 13:33   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

iPhone 6 plus

Er det noen her som har den?
Er dere fornøyde? Blir den for stor og klumpete?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 13:54   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Svigerinna mi angrer, hun synes den er for stor. Personlig synes jeg 6 er i største laget, så jeg hadde aldri valgt plus. Det kommer vel an på hvordan man bruker den?

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 31-03-15 kl 14:54.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 14:49   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg tror den er for stor. Jeg har 6 og den er helt på grensen

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 15:00   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg og mannen har begge 6plus og elsker dem. Min er mest til fotografering, surfing og meldinger, og da er den större skjermen en kjempefordel. Mannen bruker sin i jobben, og tok 6 plus for aa se om han kunne klare seg uten Ipad-en. Det kan han og han er superfornöyd. Klart er det en liten tilvenning naar man gaar over til större telefon, saerlig ift. at den föles stor aa ringe med i begynnelsen men ogsaa at man ikke saa lett kan bruke den med bare en haand. Det tok meg imidlertid ikke mer enn et par dager aa venne meg til det, og naa er det smaa telefoner som föles HELT feil. Jeg er ogsaa blitt en racer paa aa bruke 6plus-en med bare en haand.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 15:12   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg og mannen har begge 6plus og elsker dem. Min er mest til fotografering, surfing og meldinger, og da er den större skjermen en kjempefordel. Mannen bruker sin i jobben, og tok 6 plus for aa se om han kunne klare seg uten Ipad-en. Det kan han og han er superfornöyd. Klart er det en liten tilvenning naar man gaar over til större telefon, saerlig ift. at den föles stor aa ringe med i begynnelsen men ogsaa at man ikke saa lett kan bruke den med bare en haand. Det tok meg imidlertid ikke mer enn et par dager aa venne meg til det, og naa er det smaa telefoner som föles HELT feil. Jeg er ogsaa blitt en racer paa aa bruke 6plus-en med bare en haand.

Det seier venninna mi og, sjef i mellomstor bedrift. Ho kan bruke han til alt, og det vert ikkje for knotete med epistlar og slikt. Eg for min del hadde nok syns han vart for stor. Eg treng noko lett og sneddent så eg foretrekk femmern og så har eg iPad.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 15:43   #6
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg har 6, mannen 6 pluss, vi er begge fornøyde. Størrelsen er en vanesak, men kanskje plusen er best når den brukes mye i jobbsammenheng.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 15:45   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg vurderer å gå for en 6+ neste gang jeg oppgraderer. Mest fordi jeg bruker mobilen mye til epost, og det kan være knotete å skrive lengre beskjeder/få oversikt over mailer.

Men hvordan er batterikapasiteten? Tenker at større skjerm trekker mer av batteriet? Holder den en dag uten lading?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 17:00   #8
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg merker at jeg bruker tlf mye. Har ipad mini, men blir at jeg bruker tlf isteden. Til alt egentlig, utenom hayday og netflix.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 17:18   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Den er alt for stor. Mannen min har 6, og jeg har 5S, og jeg synes selv 6'eren er for stor. Så jeg vokter 5S'en min som gull, for jeg vil ikke ha en som er større enn den...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 18:16   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg vurderer å gå for en 6+ neste gang jeg oppgraderer. Mest fordi jeg bruker mobilen mye til epost, og det kan være knotete å skrive lengre beskjeder/få oversikt over mailer.

Men hvordan er batterikapasiteten? Tenker at større skjerm trekker mer av batteriet? Holder den en dag uten lading?

Den har større batteri også, noe større areal på telefonen gir mulighet for. Batteritidmessig er 6+ bedre enn 6, noe som også kommer fram av Apples egne spesifikasjoner. F.eks. taletid er oppgitt til 24 timer på 6+, kontra 14 timer på 6. Musikkavspilling 80 timer på 6+, kontra 50 på 6. etc.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 18:58   #11
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Stor forbedring ift. batterikapasitet 6+ ift. 5s som jeg hadde för. Jeg slipper stort sett aa lade i löpet av dagen, bortsett fra hvis jeg bruker den ekstremt mye til surfing infl. se filmer i nettaviser/paa FB hele tiden.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 19:58   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg syns ikke min er for stor. Angrer ikke! den er vel ikke mye større enn den Samsung har i samme str.
Jeg liker iphone6 plus og syns vanlig iPhone virker små og vanskelig å se på nå når jeg er vant til min. Den har bedre batteriholdbærhet og mye bedre skjermbilde og kamera.
Har hatt min siden jul.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-15, 23:31   #13
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Veldig fornøyd. Jeg ringer ganske lite og surfer og leser og tekster mest, så en stor skjerm er definitivt et naturlig valg for meg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-15, 12:34   #14
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg surfer, leser og tekster mest.

Jeg greier bare ikke bestemme meg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-15, 14:27   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg surfer og tekster mest jeg også. Ringer lite. Derfor syns jeg str er helt perfekt.
Gå i butikken og prøv de i hånden.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-15, 14:29   #16
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Er den så stor at den ikke går i jakkelommer, eller er det overdrevet?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-15, 14:29   #17
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Det er overdrevet.

Jeg bruker lite vesker så har alt i lommene.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-15, 17:42   #18
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Jeg har 6 og ville ikke hatt noe større enn den.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-15, 21:40   #19
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Elsker den. Litt klumpete sov telefon, ellers er den bare fantastisk

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-15, 21:41   #20
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: iPhone 6 plus

Den passer i mine lommer

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no