Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg å finne gardiner!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-16, 11:37   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne gardiner!

Jeg blir altså smårar! Nå har jeg lett etter gardiner i alle evigheter uten å finne noen jeg liker. Dvs jeg finner noen gardinstoff jeg liker, men de koster en arm og et bein og jeg skal ha 8 gardinlengder så da er ikke 1000,- /meter helt innafor

Men uansett. Gardinene skal stå til denne tapeten. Ellers har vi hvite vegger.
Borti der gardinene skal være har vi også hvite møbler, så det er jo egentlig ganske takknemlig... Jeg vil gjerne ha gardiner med farge, og gjerne litt mønster. Men ikke for "snilt" liksom, de må stå til tapeten, og det må være litt tak i dem. Jeg har ikke trua på minimalisme

Detaljer ellers er i sort og eh, bronsefarge? kopper kanskje? Den mest rødlige av dem.

Sofaen står i en annen ende av stua - rett til venstre for tapetet, der har vi hvite gardiner men borti den andre enden der de nye gardinene skal være trenger jeg farge.



De stoffene jeg fant som jeg likte er alle de til høyre her egentlig, de hadde dem både i gylne toner og i en blågrønn/blå som matchet tapetet. Men altså til en halv formue og en førstefødt for stoffet alene, også måtte jeg overtalt noen til å sy dem for meg i tillegg.


Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:12.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no