Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Gode matbokser/bentobokser til skole

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-13, 20:23   #21
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Vi kjøpte den på rimi og den virker veldig bra
Her hadde de flere igjen også

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 20:40   #22
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Her var det også en god del igjen på rimi.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:23   #23
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Oj, de nye Benditboksene ser veldig fine ut, ja! Nærmest perfekte faktisk, hvis man får en yogurt nedi også.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:29   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Oj, de nye Benditboksene ser veldig fine ut, ja! Nærmest perfekte faktisk, hvis man får en yogurt nedi også.

Jepp
Dobbeltsjekket nå, og det er god plass til en yogurt i det lille rommet der.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 10:57   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jepp
Dobbeltsjekket nå, og det er god plass til en yogurt i det lille rommet der.

Jeg har forsøkt å finne ut hvordan de ser ut. Har noen et bilde å vise fram? Jeg finner bare bilde av de små fruktboksene fra Bendit.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 11:08   #26
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Oj, de nye Benditboksene ser veldig fine ut, ja! Nærmest perfekte faktisk, hvis man får en yogurt nedi også.

4 brødskiver, yoghurt, og litt frukt og grønnskaker stukket ned her og der, den funker kjempefint!

Veobra, jeg greide heller ikke å finne bilde av den på nett, kan evt ta et av vår matboks i kveld.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 12:47   #27
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har forsøkt å finne ut hvordan de ser ut. Har noen et bilde å vise fram? Jeg finner bare bilde av de små fruktboksene fra Bendit.

Jeg har lagt ut bilde 3 innlegg lengre opp? Eller synes ikke det? (Der jeg skriver om at det går en yogurtboks i den)

Dette bildet:



Den grønne wr den nye boksen, den rosa er den "gamle, runde"

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 12:49   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Er det tett mellom de to rommene, m^2?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 12:50   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Det vet jeg faktisk ikke, skal se etter når jeg kommer hjem.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 12:52   #30
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er det tett mellom de to rommene, m^2?

Ja, det er tett mellom rommene, mener jeg.

Hadde ikke sett bildet ditt, m^2, så bra.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 13:46   #31
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er det tett mellom de to rommene, m^2?

Det er så godt som helt tett.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 15:59   #32
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Nå tok jeg vann i det lille rommet, og lokket på, og snudde på hodet. Det kom noen få dråper vann inn i det andre rommet, bare.

Da jeg ristet hardt kom det også noen dråper vann ut av matboksen.

Det er sånn gummiring rundt kanten men ikke mellom de to rommene.

Veldig fornøyd med den

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 22:07   #33
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har lagt ut bilde 3 innlegg lengre opp? Eller synes ikke det? (Der jeg skriver om at det går en yogurtboks i den)

Dette bildet:



Den grønne wr den nye boksen, den rosa er den "gamle, runde"

Det var jeg som ikke sjekket bildene etter at jeg logget inn. Tusen takk, den så smart ut.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 22:10   #34
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Kjøpte med meg et par sånne bendit bokser på butikken i dag, det var iallefall veldig fin størrelse på dem. Så får vi teste hvordan de funker i bruk.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 22:58   #35
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Hvordan vasker du de? De såg veldig greie ut.

Jeg bruker bokser og poser i dem, og tørker ut av dem med fuktet tørkepapir. Skulle de bli klinet og når jeg føler det er behov for det, til vil de få en omgang med kost og oppvaskmiddel.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 23:46   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Vi har de gamle runde bendit boksene. Vasker dem i oppvaskmaskin. Tror jammen at bhg gutten må få seg en ny, firkantet en også. Stod og så på den i dag. Så kan han få litt variasjon i matpakken sin.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 01:35   #37
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Bendit-boksen fungerer fint, og så veier den nesten ingenting.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 06:48   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode matbokser/bentobokser til skole

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Den her har jeg kjøpt

http://www.ebay.com/itm/SISTEMA-SLIM...item3f276d5a76

Nå har vi brukt den også, vi er superfornøyde. Beste matboksen vi har hatt, må kjøpe en til meg også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no