Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Voksi Gullull. Erfaringer ?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-13, 08:32   #1
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Voksi Gullull. Erfaringer ?

Tror jeg har dilla på ull. Jeg kjøpte to sett Voksi Gullull i forrige uke til poden på 2 år, og har aldri hatt klær fra dette merket før. Førsteinntrykket er veldig positivt.

Er det noen som har erfaringer med hvordan det holder seg i vask ? Fasong, nupping, krymping ? Vurderer å kjøpe til 5-åringen også, for tynne longser ryker på knærne med en gang til han.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 59fc45d9a37dff3957d7b5a529c565e7-image.jpg (7,7 KB, 14 visninger)
linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 12:51   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Voksi Gullull. Erfaringer ?

Jeg har elsket det vi har hatt av gullull. Arvet noe som var brukt av 4 fra før og så like fint ut. Nå var dette til spedbarn, men likevel. Genseren som vi akkurat har solgt har holdt seg kjempegodt både angående fasong og nupping. Om den var arvet eller kjøpt brukt husker jeg ikke.
Og jeg er fortsatt irritert fordi jeg ikke husket å dra innom Bebito når vi var i Trondheim. Ingen her som fører merket etter hva jeg vet.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 21-10-13 kl 15:43.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 15:41   #3
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Voksi Gullull. Erfaringer ?

Elsker denne ulla og savner Gullull!

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 16:27   #4
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Voksi Gullull. Erfaringer ?

Så flott at dere har gode erfaringer. De hadde kampanjepris på disse settene på en barnebutikk. 299.- for body + bukse, eller trøye + bukse. Ord. pris var over 800 kr. Er dette et utgående merke forresten ?

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 16:44   #5
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Voksi Gullull. Erfaringer ?

Hvor var det? Og vet du om de sender? Holder på å lete meg gal etter disse. Håper de ikke er utgående....

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no