Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Invitert på fest

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-13, 11:55   #21
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Invitert på fest

Jeg hadde hoppet på hvis jeg hadde ungefri ja. Men jeg trenger ikke polet, butikken er åpen da så jeg kunne fått meg cider. Og klær har jeg i skapet, såvidt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 12:22   #22
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Invitert på fest

Jeg ser den om å virkelig ha lyst, for hadde jeg hatt skikkelig lyst på en fest så hadde jeg nok dratt, tidsfristen var ikke for liten i det hele tatt. Men personlig trenger jeg litt tid på å innstille meg på at jeg skal på fest på lørdag, ganske enkelt fordi det langt fra er det morsomste jeg vet.. Festet nok i fra meg i tyveårene tenker jeg

Jeg hadde ikke barnefr, HrLarsen var på jobb, men det hadde ikke vært noe problem å få et besteforeldrepar til å passe..

Latskap kalles det kanskje..

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 14:31   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitert på fest

Veldig hyggelig de gangene det klaffer med spontane invitasjoner syns jeg. Har som regel vin og nok av klær i huset, så det krever ikke så mye forberedelser annet enn å skaffe barnevakt. Det er jo ofte lettere når en har ett stort barn, enn en mengde med små.

De fleste av festene av sammenkomstene jeg blir invitert på vil jeg heller ikke definere som "å feste" egentlig. Da høres det ut som hemningsløs drikking, og sånne fester er jeg ikke på. Jeg håper jeg kommer til å gå på fester til jeg blir 90 jeg da, ser ikke på det som noe som hører tenårene og tyveårene til.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fest, gammel frue, sove på sofaen, være hjemme

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no