Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hit skal jeg til helgen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 16:46   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Stort smil

Hit skal jeg til helgen

www.sulseter.no
Og jeg gleder meg skikkelig. Har tatt meg fri på fredag og da kjører vi oppover. Tar ca. 3 timer å kjøre. Håper på masse fint vær og skal ta masse bilder. Det foreløpige langtidsværvarselet ser bra ut.

Det er jeg og en venninne og en til på ridekurset.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 17:22   #2
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hit skal jeg til helgen

Håper dere får en fin tur, med masse hesteridning!

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 17:36   #3
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hit skal jeg til helgen

Sulseter er et flott sted! Har vært der på rideleir tre ganger, og på dagsturer en rekke ganger!

Håper dere får en kjempefin helg!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 17:39   #4
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hit skal jeg til helgen

Håper du får en trivelig helg!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 17:48   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hit skal jeg til helgen

Kos deg masse!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 17:54   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hit skal jeg til helgen

Det blir nok en super tur. Kos deg!

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 23:04   #7
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hit skal jeg til helgen

Hvordan var helga?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 23:14   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hit skal jeg til helgen

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Hvordan var helga?

Helgen var helt super. Lørdag morgen som var første ridedag våknet vi til øspøs regnevær. Og nei, tenkte jeg. Skal vi ri i dette møkkaværet her. Men når vi skulle ri så hadde det gitt seg og det var bare litt duskregn. Så bar det av sted. Skikkelige stigninger oppover i vidda, skikkelig vind så jeg er glad jeg hadde kledd meg riktig så frøs ikke men kjente det i ansiktet. Det var oppover bakker og nedoverbakker og innover i vidda. Etter noen timer hadde vi matpause og da salte vi av hestene og slapp de løs i et inngjerdet området. Vi hadde smurt med oss store matpakker og tatt med drikke. Etter matpausen skulle vi avgårde igjen og da kom vi mere nedover i dalen og da hadde vinden gitt seg heldigvis. De 2 siste timene fikk jeg så vondt i beina så de skalv og det var like før jeg begynte og grine. Det var så jævlig vondt. Fikk vondt på utsiden ved knærne så tok ofte ut beina av stigbøylene for å strekke ut beina. Ingen problemer med å trave nedsittendes uten stigbøyler. Hesten jeg hadde var kjempefin å sitte ned i traven så satt som støpt i salen.
Det var et par nedoverbakker som var helt jævlige å ri nedover. Særlig den ene. Da trodde at herregud, nå stuper jeg over hodet på hesten. Men jeg klamret meg godt fast med beina. Er det rart jeg hadde vondt i beina.
Når vi gikk av hesten og var ferdig for dagen etter nesten 5 timer kom jeg meg nesten ikke av og når jeg kom ned på bakken holdt jeg på å gå rett ned. Godt ledern sto bak meg og støttet meg. Det gikk faktisk over etter en 5 minutter og bare jeg fikk bevegd meg.
I går som var siste dagen våknet vi til knallvær og skyfri himmel. Kunne ikke fått bedre vær. Denne dagen red vi mere inn i skogterreng og langs Per Gynt sine gamle fotspor. Har fått skikkelig fin farge i ansiktet også. Jeg var ikke så gæren i beina i går.
Det var veldig koselig på hotellet/sæteren. Fine rom og veldig god mat så vi skrøt hele tiden til kokka.
Vi har planer om å gjenta turen til neste år.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 14:51   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hit skal jeg til helgen

Høres ut som en flott helg! Lurer faktisk på om jeg skal få vært med på en dagstur der neste sommer, foreldrene mine har hytte en liten times kjøring unna

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no