Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-13, 10:38   #21
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Min mellomste på 5,5 er veldig glad i kule klær og litt nøye på hva han har på seg, så han hadde nok satt pris på t-skjorte, caps og sånt. Men da måtte det ha vært kult altså.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 10:39   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Solbriller og sånn har jeg ikke tenkt på selv - men det er jo kjempesmart!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 10:43   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Storebror hadde sikkert blitt glad for solbriller og caps. Ellers er det mye Lego Chima det går i blant gutta nå, men det blir jo fort mye hvis man har det som sitt største ønske til alle man får gave fra. Skylanders er ellers poppis, og fotballeffekter.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 11:29   #24
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er mange jenter som ikke er spesielt interesserte i vesker og spenner. Min åtteåring (jente) ble mest glad for fotballkortene hun fikk til bursdagen sin.

Å ja, det er jeg veldig klar over. Nå tenkte jeg mest til jenter jeg vet er opptatt av sånt, jeg har kjøpt helt andre ting til jenter som har andre interesser!

Jeg har forøvrig sendt melding til foreldre eller spurt bursdagsbarnet selv ved anledning, hvis jeg er i beit.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 11:35   #25
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Her hadde det ikke vært spesielt morsomt med solbriller/caps. Tegnesaker, morosaker, slim, eksperimentleker er sånt som faller i smak.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 22:07   #26
Kavring
Fullverdig medlem
 
Kavring sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 33
Kavring har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Vi gir ofte lego hvis vi vet at det er ønsket, ellers har vi også gitt papirflybok (med oppskrifter og kule ark til å brette ulike typer papirfly med) til både gutter og jenter. Vi gir også en del bøker. En del gutter i den alderen blir helt sikkert veldig fornøyd med solbriller, kule t-skjoter osv, men min sønn hadde nok takket pent uten å bli overbegeistret.

Kavring er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 22:20   #27
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Bøker, metallic farger, drikkeflasker, Lego, små spill. Jenter kommer ofte med t skjorter og sweatbands etc, og det er populært som gaver her i hvertfall.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 20:43   #28
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Storebror feiret igår. 9 gjester, Lego Chima fra 8 og penger fra 1. Han var overlykkelig!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 22:16   #29
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Vi har gått over til å gi penger. Jeg tenker og tror at det er det lureste med hensyn til miljø og forbruk. Her inviterer de aller fleste hele klassen på 23-26 elever, og det kan fort bli mange legopakker, solbriller eller Trash packfigurer. Jeg håper at noen av mottakern sparer og legger pengene i noe større han/ hun trenger, feriepenger eller setter dem i banken. Mine bruker også bursdagpengene sine på kinobilletter, bowling osv.

Men min nummer to hadde helt klart blitt glad for en ny, kul caps. Det er bare mammaen som synes det er unødvendig med mer enn en av hver ting, mye småstash og sånt.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 23:52   #30
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Akkurat nå, Lego Chima, Bayblade eller skylanders.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no