Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antrekk til 17. mai

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-14, 19:42   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Antrekk til 17. mai

Jeg hadde i utgangspunktet antrekket klart. Bluse, blyantskjørt og sko med høye hæler.
Men ryggen sier nei til skovalget, så jeg må tenke alternativt.

Jeg har mest lyst til å gå i joggesko, men det er vel ikke helt greit. Jeg har aldri eid en penbukse, så det er vel skjørt eller kjole som mest aktuelt?
Jeg bruker stort sett str 40, er 164 cm kort.

Tips? Alt fra skovalg til antrekk.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 20:08   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Med prolaps hadde jeg tatt joggesko uten å blunke, evt. andre sko som har like gode såler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 20:10   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Penbukse og joggesko, i din tilstand kommer komfort først!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 20:21   #4
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Her blir det 17. mai med joggesko.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 20:28   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Det finnes diverse skoprodusenter som lager lave ballerinasko og andre pensko som er veldig gode å gå i. Green Comfort er vel ett av dem. Her er et eksempel. Arcipedico er et merke som fører rene helsesko, men de har noen som det er ok utforming på.

Jeg ville i alle fall ikke gått på akkord med ryggen. Det er det ikke verdt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-04-14 kl 20:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 20:35   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Joggesko.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 20:47   #7
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Pensko med hæler utgår. Jeg er skeiv og har smerter helt ut i tærne.
Men jeg vil gjerne se grei ut.
Finnes det bukse til stuttinger som meg? Siden jeg ikke kan legge opp på egenhånd?
Jeg har aldri hatt penbukse før, så jeg aner ikke hva jeg ser etter. Eller hvor.

Egentlig matcher disse skjørtet mitt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2014-04-14 20.42.02.jpg (462,9 KB, 54 visninger)
__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 22:38   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

haha, been three, done that. Høye hæler kan du bare glemme Ecco har gode sko, du finner sorte joggesko som ser greie nok ut og er gode å gå med. Sort bukser får du tak i og du kan sikkert få dem lagt opp og.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 22:41   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

haha, been three, done that. Høye hæler kan du bare glemme Ecco har gode sko, du finner sorte joggesko som ser greie nok ut og er gode å gå med. Sort bukser får du tak i og du kan sikkert få dem lagt opp og.

Skulle til å skrive det samme. På mitt forrige sted var det kinesere som la opp bukser. Finnes det noe slikt der du bor? Pleide å betale en hundrelapp tror jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 22:43   #10
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Jo, det gjør det. Rimelig også.
Jeg får ta turen ut en dag jeg har en god ryggdag. Det finnes ikke verre ting enn å tråkke på kjøpesenteret.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 23:47   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Skjørtet og de skoene du la inn bilde av blir helt sikkert like fint det og, synes det kan være vel så fint som bukser med joggesko til.

Har du vondt for å gå, ser jo folk det, og skjønner skovalget ditt.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 08:22   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Jeg har et par sånne Gren Comfort-sko, de er som å gå på myk skogbunn! Ellers er nok joggesko tingen. Joggesko er veldig trendy for tiden. Kombiner med et par smale jeans og en pen topp, 17. mai-sløyfe og flagg, så er du festfin på et blunk!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 09:42   #13
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Jeg har smale jeans. Kan jeg bruke de, kanskje? Mørke er de også.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 09:47   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Ja, jeg mener at du helt klart kan bruke mørke, smale jeans med pen topp og pen jakke over. Jeg kjøpte nettopp et par helt mørke blå, smale stretchjeans (ensfarget altså, ikke denim) hos Vero Moda for en billig penge. Sitter fint på, og kunne godt vært brukt på 17.mai med rett tilbehør.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-04-14 kl 09:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 11:55   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg har smale jeans. Kan jeg bruke de, kanskje? Mørke er de også.

Ja, det synes jeg du kan.

Har ofte brukt bukse 17. mai i regn, særlig de årene da barna var små og vi ikke "måtte" noe. Med fin ytterjakke over blir det fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 12:35   #16
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antrekk til 17. mai

Hm, jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en sort Lee olabukse?

Jeg blir helt tullerusk av dette. Jeg pynter meg sjeldent, så dette ville vært en fin anledning til å bruke det lille jeg har.
Faders rygg!

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no