Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 17:19   #61
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg spiller i korps, men det er igrunnen ikke sært.

Jeg strikker også, men har aldri strikka en genser eller sokk. Her går det i kunststrikk (duker og tepper av ymse størrelser).

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:45   #62
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg er en uhelbredelig samler... mynter, seldler, bøker,(gjerne hobbybøker) kaffekrus, serviser, gamle ting min besteforeldre har eid, jeg tegner og maler, lager steintroll, og postkasser. Jeg fyller leiligheten med potteplanter, jo merkeligere jo bedre, jeg henger med på citroentreff rundt Norge, bruker alt for mye tid på nett, strikker litt, syr litt, lager applikasjonsbilder, puter, tegner gavepapair med julenisser, egentlig driver jeg med ganske mye, skulle egentlig hatt tid og plass til mer. Drømmen er et eget hobbyrom og eget bibliotek. For tiden er jeg henvist til stua.
Og så samler jeg på kameler, giraffer og elefanter. Helst i tre eller stein.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:32   #63
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg er interessert i det meste av tekniske ting. Lego, PC-er og MAC-er, liker å drifte nettverk, liker alt av duppedingser. Kjøper mye tegneserier, da mest amerikanske og engelske, har noe av de eldre fransk/belgiske men ikke kastet meg helt på mangabølgen ennå. Sci-fi og fantasy. Leser mye og ser mye film.

Spilte mye dataspill før, men det er prioritert ned nå etter at jeg fikk barn. Ditto trening og festing.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:38   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Tja... Gubben syns nok jeg er passe sær som tilbringer så mye tid med å leke her.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:59   #65
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Nja, er vel ikke noe spesielt sært over det jeg driver med. Hund og trening av hund er vel den hobbyen som tar mest tid. Jeg lager smykker, driver litt med toving og av og til får jeg ånden over meg og hekler og jeg spiller Backgammon på nett. Ingenting av dette klasifiserer vel som noe sært.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 21:08   #66
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Har en ting for å trykke på knapper... Og i det siste er jeg mer opptatt av å undersøke alle featurene til den splitter nye pulsklokka mi enn å trene... Det er vel litt sært?

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 21:19   #67
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har drevet litt med tæger, det er kanskje litt sært?

Hva i all verden er det?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Holder en knapp på Babylon 5.

Åh, jeg *elsker* Babylon 5! I mine yngre dager tilbragte jeg adskillige timer på Blindern under shadowcon.

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg er en uhelbredelig samler...

Jeg også. Det største jeg har samlet på er gamle radioskap. Men det måtte jeg gi meg med etterhvert, det tok så stor plass. Nå samler jeg bare på stæsj fra femti- og sekstitallet, samt generell kitsch. Så vi har et hjem fyllt av negerdamer, headwobblers, lysende jumfru mariaer, lysende bilde av en foss som renner, pin up-bilder, tikiglass, tyggegummiautomater og de dødes dag-stæsj.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:31   #68
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Er ikke så mange mødre på 30 som syntes snowboard er toppen av lykke.
Men det er ikke kjempesært heller da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:32   #69
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

H

Jeg også. Det største jeg har samlet på er gamle radioskap. Men det måtte jeg gi meg med etterhvert, det tok så stor plass. Nå samler jeg bare på stæsj fra femti- og sekstitallet, samt generell kitsch. Så vi har et hjem fyllt av negerdamer, headwobblers, lysende jumfru mariaer, lysende bilde av en foss som renner, pin up-bilder, tikiglass, tyggegummiautomater og de dødes dag-stæsj.

Kan ikke du legge ut noen bilder av stua di da? Blir sååå nysgjerrig!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:57   #70
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Tja, jeg spiller jo sax i både korps og storband, men det finnes særere ting enn det.

Mannen min og jeg pleide å samle på pingvinting, men vi har roet oss en del nå... Vi har en del, dog! De siste årene har vi også samlet på Disneys: Hall of Fame, Carl Barks beste, samt de komplette årgangene av Donald Duck. Elsker Don Rosa .

Ellers liker jeg å overvære Flyshow, Drag Racing og skihopping .

*og jeg har en svakhet for Am Cars *

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 08:54   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er ikke så mange mødre på 30 som syntes snowboard er toppen av lykke.

Hjelper det hvis jeg forteller at jeg skater? Eller, det er en sannhet med modifikasjoner, jeg har ikke gjort det på noen år og det er desverre ikke som å sykle. Men så snart ryggen bestemmer seg for å samarbeide så starter jeg opp igjen.
Neste vinter tenker jeg at en kompis som er snowboardinstruktør kan lære Lille B og meg å kjøre snowboard samtidig.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kan ikke du legge ut noen bilder av stua di da? Blir sååå nysgjerrig!!

De fleste blir det. Jeg får se. Jeg vet ikke om jeg gidder "Æsj, så stygt"-reaksjoner som jeg fikk sist.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 14:06   #72
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De fleste blir det. Jeg får se. Jeg vet ikke om jeg gidder "Æsj, så stygt"-reaksjoner som jeg fikk sist.

Jeg må si at jeg og er nyskjerrig på hjemmet deres etter det du sa nå ja, det må jo være kult!
Men slike tilbakemeldinger er jo kjipe da.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 14:38   #73
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg husker tilbake på Glitters lysranker med glede!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:24   #74
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg husker tilbake på Glitters lysranker med glede!

åh ja!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:07   #75
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Å samle på klistremerker er kanskje litt sært i min alder?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 23:08   #76
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg har en forkjærlighet for små ting, jeg fylte shampo på små flasker når jeg skulle reise lenge før alle butikker solgte små flasker.
Jeg har nå funnet min definitive yndlingsbutikk, Handysize, og må innom der hver gang jeg har muligheten.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 01:11   #77
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg holder på med geocaching i perioder, det er vel det nærmeste jeg kommer sært.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:17   #78
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Magnetic poetry! Kjøleskapsdikt! Dæven, jeg blir så hekta, og kan stå foran kjøleskapet i timevis.

Det kommer noen morsomme greier ut av det, da. *leser dagens utvalg*

-pink is ugly
-rocked up woman vith black hair & purple gown
-please take your leave I am delirious
-sad beneath her irony
-worship me I do
-TV never lies

etc.

Greia er å ikke bry seg så veldig om grammatikk eller rettskrivning, men få frem meningen på litt nye måter. Morsomt!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no