Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du (eller har du gjort) på do?
Hva mener du? Man går på do, vel ... 39 31,45%
Jeg pleier å gjøre det nødvendige, men det har hendt at jeg leser el snakker i telefonen 29 23,39%
Vi har masse blader på do 38 30,65%
Jeg leser, og snakker i telefonen og strikker og gjør det som faller meg inn 5 4,03%
Jeg har absolutt ingen hemninger her, jeg har til og med spist på do 3 2,42%
Ekkel påll og ekkelt spørsmål 0 0%
Dette er altfor privat, det som foregår bak lukkede dører forblir der 0 0%
Annet; spesifiser i tråd 10 8,06%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 14:21   #21
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.891
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg leser Spising på do synes jeg rett og slett er ekkelt..... LøveMannen tar av og til med seg kaffekoppen, og jeg synes ikke noe om det heller.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 14:23   #22
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg gjør do-ting på do, og er fort ferdig.
Mannen sitter gjerne og leser avisen der inne, og blir der leeeeeenge...

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 14:24   #23
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Hva mener du? Man går på do, vel ...

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 14:31   #24
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Gjør stort sett det jeg skal, og så ferdig, men det hender jeg leser litt.

Hadde en litt sær do-opplevelse for noen uker siden. Jeg satt på utedoen på hytta til min mor, da telefonen ringte. Det var en fra en jobb jeg har søkt, og han ringte for å innkalle meg til intervju.
Det var noget spesielt å sitte der jeg satt, og få en såpass viktig samtale. Han skulle bare vist

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 14:42   #25
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Om morgene pusser jeg gjerne tennene, ellers leser jeg avisen eller løser sudoku.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 14:50   #26
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Me har blad på do. I Form av alle ting

Ellers blir eg litt irritert når eg må bli med telefondaten min på do. Har sagt i frå, men dei driter i det, gitt. So to speak

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 14:56   #27
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Gjør stort sett det jeg skal, og så ferdig, men det hender jeg leser litt.

Hadde en litt sær do-opplevelse for noen uker siden. Jeg satt på utedoen på hytta til min mor, da telefonen ringte. Det var en fra en jobb jeg har søkt, og han ringte for å innkalle meg til intervju.
Det var noget spesielt å sitte der jeg satt, og få en såpass viktig samtale. Han skulle bare vist


Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:09   #28
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Vi har noen blader osv på do, men det er ikke akkurat det stedet jeg tar frem telefonen. Men jeg har hatt med meg laptop....(en gang).

Jeg stemmer ikke da jeg ikke syntes alterntativene passer.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:10   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg leser på do, men snakker aldri i telefonen (eller spiser/drikker), og vi har ingen blader liggende på do, så det var ingen alternativer som passet for meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:20   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg leser, og begynner nå å bli ram på innholdsfortegnelsen i dev. såpeprodukter. Ellers sender jeg meldinger og snakker med et utvalg (u)heldige få, fortrinnsvis mann, søster eller mor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:38   #31
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.825
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Som regel gjør jeg bare det som må gjøres, men det kan hende at jeg tar med lesestoff.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:41   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Før løste jeg kryssord på do, men da sovnet føttene hele tiden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:41   #33
~froggie~
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 83
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Spørs hvor lang tid jeg skal bruke da. Hender det er så godt og varmt der, at jeg tar med læppen i tillegg.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:50   #34
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg går på do.
Det er pent og hyggelig på våre tre toaletter, men jeg har da andre rom som er langt hyggeligere å gjøre andre ting på

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:52   #35
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Gjør bare det som må gjøres.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:56   #36
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Svarte på at vi har masse blader liggende på do. Akkurat nå er det kun et par uker med Ny Tid og en og annen leketøys katalog.

Som oftest er det nok å gjøre det jeg må, men med gravidmage som virker litt sakte - går tida litt fortere med lesestoff. Telefonprat synes til og med jeg er ekkelt, vil ikke en gang tenke på det med mat. Akkurat nå er jeg både tissetrengt og tørst om natta - og håndvasken er nær doen, så det hender jeg tar en sup vann når jeg først er innom.

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 16:45   #37
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg MÅ ha med noe å lese på - ellers gjetter jeg gjerne kryssord.

Gjetter? Man løser da kryssord.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

:ei saa peittää:



Opprinnelig lagt inn av Dansma, her.

Jeg gjør do-ting på do, og er fort ferdig.
Mannen sitter gjerne og leser avisen der inne, og blir der leeeeeenge...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 16:46   #38
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Har som regel alltid noe å lese på. Som tink sier, med gravidmage som virker litt sakte så er lesestoff et must. Akkurat nå er det "Mamma for første gang" og en avis som ligger der. Til og med Sambo leser gravidlitteratur når det ligger på do, noe som minner meg på at jeg må legge navneboka inn dit igjen så det blir litt fart i navnediskusjonen igjen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 16:52   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.980
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

I tillegg til å være på do så leser jeg Vagabond (et reisemagasin). Så sitter jeg der og drømmer meg bort. Vi leser aldri Vagabond noe annet sted enn på do.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:16   #40
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg gjør det jeg må, men det hender jeg bruker litt lengre tid enn nødvendig.
Trenger litt pusterom og pause imellom slagene med 3 viltre gutter.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no