Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 23:48   #41
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Isba........de var det de het de støvlene!

Jeg ønsker meg nye, måtte kaste mine for noen år siden. Da var de brukt i 24 vintere!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:50   #42
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg ønsker meg nye, måtte kaste mine for noen år siden. Da var de brukt i 24 vintere!


Jeg fikk nyss om at de fortsatt er i salg.....

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:52   #43
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jeg vet, men de er like dyre som de var, koster nesten 2000 kroner !
Da holder Eccoene mine godt ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:53   #44
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Ønsker meg bilder, for jeg hadde bare sorte og sennepsgule ørkensko (2 par altså ...).

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:58   #45
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

http://forum.kvinneguiden.no/index.p...post&p=3812470

Ligger et bilde her....

2000 kroner for et par støvler kan jo faktisk forsvares i dag kontra når jge gikk i 7ende klasse. Da passet de jo bare en knapp vinter, mens nå kan jeg ha dem i lang tid.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:01   #46
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Åhhh, sånne. *lyspære*
De husker jeg, men med gniene foreldre ble det ikke slike på meg.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:03   #47
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jeg skulle gifte meg med George Michael, husker jeg.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:17   #48
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg skulle gifte meg med George Michael, husker jeg.

Og jeg var forelska i Glenn Medeiros

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:19   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

En god pekefingerregel er at man aldri skal gå i samme mote to ganger.

Var du gammel nok forrige gang det var in, er du for gammel nå!

Jeg foretrakk forøvrig Jane Hellen, både i sminke og shampoo. Husker dere hvor godt den luktet? Eple eller den rosa …

Og DATE-parfymene. Mmm. :kvalm:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 15-10-06 kl 00:44.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:21   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Og jeg var forelska i Glenn Medeiros

Ralph Macchio her! :betror:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:23   #51
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ralph Macchio her! :betror:

Han hadde jeg helt fortrengt.
Jeg hadde noen Topp-plakater av ham også ja.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:25   #52
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

http://forum.kvinneguiden.no/index.p...post&p=3812470

Ligger et bilde her....

2000 kroner for et par støvler kan jo faktisk forsvares i dag kontra når jge gikk i 7ende klasse. Da passet de jo bare en knapp vinter, mens nå kan jeg ha dem i lang tid.

Husker jeg fikk joggesko som jeg hadde ønsket meg lenge. To nummer forstore, så jeg hadde noe å vokse i. De er fremdeles for store ...

Mine Isba-støvler kostet 485 kroner i 1979. Det var dyrt!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 01:22   #53
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg ønsker meg nye, måtte kaste mine for noen år siden. Da var de brukt i 24 vintere!

Jeg har mine fortsatt!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 02:13   #54
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jeg husker når jeg gikk i tights og body, men er usikker på om det var sent på 80 tallet eller tidlig 90 tallet.. jeg jo født i begynnelsen av 80 tallet..

husker iallefall jeg og mor hadde sånne tights med strikk under beina.. oppi støvletter..

men nå er jo tights inn igjen.. rare greier.. snuppa har 2 stk

mor fikk og ei slengbukse i barselgave til meg, men de var akkuratt ikke på mote lengre så den fikk jeg aldri brukt..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 10:57   #55
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jeg har Isba'ene mine fremdels og bruker de også om vinteren
Jeg kjøpte de mørke, og betalte noe 5-600 for de dengang.
Men jammen er de verdt prisen med den hodbarheten.
Mine er vel 26 år gamle om jeg kke husker feil

Jeg har også fremdeles min knallrøde blanke Moncler dunjakke og marineblå Monclere dunvest, den i det blanke stoffet også
Dunjakken bruker jeg når jeg gjør hagearbeid og vasker bil
Dunvesten er fortsatt veldig pen og den bruker jeg til fritidsbruk

De er like gaamle som Isba støvlettene omtrent

I går kastet jeg min røde Head dunjakke ... den har gjort jobben sin etter ca 26 år

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 10:58   #56
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

husker iallefall jeg og mor hadde sånne tights med strikk under beina.. oppi støvletter..

Strekkbukse kalte vi de buksene med strikk under bena husker jeg

Husker dere Busnel genserene da?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 11:09   #57
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

husker iallefall jeg og mor hadde sånne tights med strikk under beina.. oppi støvletter..

Det var ikke tights, et var strekkbukser og de var resirkulert fra 50-tallet. Bare spør bestemoren din. Hun hadde sikkert sånne til skiturer da hun var jentunge.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 11:41   #58
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg skulle gifte meg med George Michael, husker jeg.

Jeg foretrakk Andrew Ridgley av de to. I ettertid kan det se ut til å ha vært et klokt valg.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 11:57   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg foretrakk Andrew Ridgley av de to. I ettertid kan det se ut til å ha vært et klokt valg.



Ellers tror jeg (presiserer tror) Sitronen vil frem til at de som henger seg på den nye trenden (som også var 80-tals trenden), har dårlig smak. Som foreksempel boots (eller ku-gutt sko. Hun synes de er forferdelige).

Opprinnelig lagt inn av Sitron

Den gang alt var så jævla stygt. La meg bare si en ting, det er fortsatt stygt!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 12:05   #60
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jeg foretrekker 70-tallet fremfor 80-tallet; bohem-/hippiestilen er da mye kulere enn den grelle, flashy 80-tallsstilen? Musikken var jo også ubeskrivelig mye bedre.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no