Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly bluse på Tv2

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 10:18   #1
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Odd Molly bluse på Tv2

For de som lurer på hvordan en av Odd Molly blusene ser ut "live", så kan den sees på Vår Staude på God morgen Norge Tv2 nå.

Hilsen en som også er bitt av Odd Molly-feberen

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:22   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Takk for tipset! Akkurat den blusen skulle jeg gjerne hatt!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:24   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Den var bare rånydelig!!!!
Finner ikke akkurat denne på Odd Molly sidene??

....me jeg har kjøpestopp jeg da...absolutt helt kjøpestopp

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:25   #4
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Dette har blitt rene reklameforumet for Odd Molly. Vi burde snart få rabatt.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:38   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

....me jeg har kjøpestopp jeg da...absolutt helt kjøpestopp


Det har jeg og. Kjøpte 1 OM bluse og 1 OM genser i lørdags, og håper å få 1 OM genser til i løpet av uken. Parce que je le vaux bien ! Særtilbud og særlig nydelige ting kan man ikke gå forbi bare fordi man har shoppingkarantæne.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:41   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det har jeg og. Kjøpte 1 OM bluse og 1 OM genser i lørdags, og håper å få 1 OM genser til i løpet av uken. Parce que je le vaux bien ! Særtilbud og særlig nydelige ting kan man ikke gå forbi bare fordi man har shoppingkarantæne.

Shoppingkarantenen har jeg blitt inspirert av deg til å pålegge meg selv

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:37   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Shoppingkarantenen har jeg blitt inspirert av deg til å pålegge meg selv

Flott, at jeg har så god innflytelse på deg ! Jeg hadde nok holdt ut shoppingkarantenen hvis jeg hadde fått forskningsstipend. Har faktisk ikke kjøpt andre klær enn OM-ting. Det er vel også en slags shoppingkarantene ? Liksom disse dietter hvor man kun må spise én enkel ting ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:43   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Flott, at jeg har så god innflytelse på deg ! Jeg hadde nok holdt ut shoppingkarantenen hvis jeg hadde fått forskningsstipend. Har faktisk ikke kjøpt andre klær enn OM-ting. Det er vel også en slags shoppingkarantene ? Liksom disse dietter hvor man kun må spise én enkel ting ?

Det var riktig lurt
Har bare shoppet O.M. ting jeg også, men med den siste jakken og skjørtet er det FULL STOPP nå

Hun snille Helena har nemlig skaffet meg denne jakken som matcher skjørtet
(den mørke kanten nederst på skjørtet skal være identisk i fargen)
Samt denne blusen fra Cornelias Hus og skinnjakken da

...det var bonusen på jobb denne måneden





__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:23   #9
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Ingen som skal kvitte seg med noen av OM klærne de har kjøpt snart da......så kan jeg også hive meg på bølgen

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:35   #10
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Ingen som skal kvitte seg med noen av OM klærne de har kjøpt snart da......så kan jeg også hive meg på bølgen

Jeg stiller meg i kø

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:36   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Vi blir snart likså gale som disse barnevogn-freaks "jeg var på Bogstadveien igår og så noen med Odd Molly skjørt og matchende strikkejakke - var det deg Angelique ? Det var ingen matchende barnevogn, så det kan ikke ha vært Miss N., og støvlettene hadde flate hæle så da var det ikke Madam Mim heller".

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:39   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Vi blir snart likså gale som disse barnevogn-freaks "jeg var på Bogstadveien igår og så noen med Odd Molly skjørt og matchende strikkejakke - var det deg Angelique ? Det var ingen matchende barnevogn, så det kan ikke ha vært Miss N., og støvlettene hadde flate hæle så da var det ikke Madam Mim heller".


Ikke meg , jeg er på hjemmekontoret denne uken, i Nedre Eiker.
Heldigvis mange mil fra Bogstadveien

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 14:01   #13
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Den jakken og det skjørtet var helt nydelig, Angelique! Si fra når du blir lei det og vil selge det, så kjøper jeg det gjerne!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 16:01   #14
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg stiller meg i kø



Jeg stiller meg også i kø!!!! Noen som bruker str L??????

Nå må dere bli lei av Odd Molly klærne altså.......

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 17:38   #15
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den var bare rånydelig!!!!
Finner ikke akkurat denne på Odd Molly sidene??

....me jeg har kjøpestopp jeg da...absolutt helt kjøpestopp

At du har? Helt til mandag?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 17:46   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

At du har? Helt til mandag?


Åjada skal nok klare det jeg

Ikke har jeg tid heller...skal jo pusse opp hus vettu

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:02   #17
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Ikke har jeg tid heller...skal jo pusse opp hus vettu

Ingen hindring, det kan jeg garantere deg! Jeg jobbet 70 timer sist uke, men rakk fint å bestille fra Odd Molly lell.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:04   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Den brune jakken var nydelig! Hvor mye kostet den?

Må holde meg unna Odd Molly-snakk en stund tror jeg, har dessverre ikke noe bonus på jobben.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:51   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Telenor kommer mandag 6 nov, og er jeg heldig har jeg nett da i nye huset.
Må ha nett torsdag 9 den uken, for da skal jeg begynne å jobbe igjen fra hjemmekontoret i nye huset, og da må alt være oppe å gå.

Blir nok noen dager uten nett på meg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:53   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly bluse på Tv2

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den brune jakken var nydelig! Hvor mye kostet den?

Må holde meg unna Odd Molly-snakk en stund tror jeg, har dessverre ikke noe bonus på jobben.

Jeg vet ikke helt prisen ennå, men tror den er omtrent i samme prisklasse som den lyseblå bla Vimjer og Miss Norway har kjøpt.

Helena får den fra hovedlageret til Odd Molly i løpet av denne uken

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no